תקציב לילית דנשר עובר מיורו לגליקמן

היקף התקציב בשנה האחרונה עמד על כ-600 אלף דולר

תקציב הפרסום של יבואנית הקוסמטיקה לילית-דנשר עוזב את משרד הפרסום יורו ת"א ועובר למשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב - כך נודע ל"גלובס". מדובר בתקציב שעד עתה כלל בעיקר קריאטיב שהגיע מחו"ל ועבר התאמה לשוק המקומי.

מתחילת שנות ה-2000 עשה תקציב לילית דנשר מספר תחנות בין משרדי הפרסום: עד שנת 2001 הוא היה ביהושע TBWA , משם עבר לשמעוני פינקלשטיין, לאחר כשנתיים הועבר ליורו ת"א עוד טרום המיזוג עם ארד תקשורת ועתה כאמור הוא עובר לגליקמן נטלר סמסונוב.

היקף הפרסום של לילית - דנשר מתחילת 2008 עמד על 1.6 מיליון דולר במחירי מחירון שמשמעותו במחירים ריאליים כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים.התקציב ב- 2008 קטן משמעותית לעומת היקפו שנה קודם לכן אז השקיע לילית- דנשר כ- 3.5 מיליון דולר במחירי מחירון שמשמעותם במחירים ריאליים כמיליון דולר.

לילית קוסמטיקה מייבאת ומשווקת מותגי קוסמטיקה ובישום בינלאומיים, ביניהם שיסיידו, דולצ'ה & גבאנה, פופה, אורלן, קרולינה הררה, קנזו, מייק-אפ פור אוור ואחרים.
יורו ת"א טיפל בתקציב לילית דנשר כשלוש שנים. כזכור בשנה האחרונה עבר המשרד שינויי בעלות כשבעלי המניות הקודמים מתקופת צרפתי שטרנשוס זמיר דחב"ש ורפי צרפתי מכרו את יתרת מניותיהם ליורו הבינלאומית שהחזיקה עד 67% מהמניות. זמן קצר לאחר מכן מוזג המשרד אל תוך קבוצת התקשורת ארד תקשורת שעיקר התמחותהעד אז היה ביחסי הציבור.

ליאור חורב מנכ"ל ארד תקשורת אישר את הידיעה ומסר כי ההתקשרות הסתיימה והוא מאחל ללילית דנשר הצלחה בהמשך דרכה.