דיסקונט מוביל את הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: שיעור הזכירות של הפרסומת גבוה ב-30% מהממוצע של חצי השנה האחרונה

הפרסומת של בנק דיסקונט באמצעות משרד יהושע TBWA ממוקמת שוב במקום הראשון, הן בטבלת הזכורות והן בטבלת האהובות. זהו השבוע השביעי ברציפות שבו פרסומת כלשהי של בנק דיסקונט שומרת על המקום הראשון בטבלת הפרסומות האהובות. הפרסומת זוכה לשיעורי זכירה של 13.3%, הגבוהים מהממוצע החצי-שנתי, העומד כעת על 10.6%. גם שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ועומדים על 27.1%, שיעור הגבוה מהממוצע החצי שנתי העומד כעת על 24.5%.

לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"לית מכון המחקר גיאוקראטוגרפיה, עוצמת הזכירות של הפרסומת לבנק דיסקונט עומדת על 1.3, מה שמעיד על כך ששיעור הזכירות של הפרסומת גבוה ב-30% מהממוצע של הפרסומות הזכורות בחצי השנה האחרונה.

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, השבוע חלה עליה ניכרת בתדירות מופעי הפרסומות בסדרה של בנק דיסקונט: מ-37 מופעים בשבוע שעבר ל-89 מופעים השבוע.

הפרסומת של שטראוס באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי רושמת השבוע שיעורי זכירה של 7.9% ושיעורי אהדה של 11.0%. שיעורים אלה שיפרו את דירוגה של הפרסומת בטבלת הפרסומות הזכורות ממקום חמישי בטבלה בשבוע שעבר למקום שני השבוע. מאידך, הפרסומת ממוקמת השבוע רק במקום החמישי בטבלת האהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי ניכרת עליה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע (280 לעומת 240). כמו כן, ניכרת עליה בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים, והשבוע סך ההשקעה עומד על 38.9 מיליון דולר (לעומת 35.6 מיליון בשבוע שעבר). נתונים אלה באים בהמשך לעליה בתדירות ובסך ההשקעה בפרסומות והחסויות של שבוע שעבר.