נעמי בלומנטל תפצה נהגה לשעבר בכ-115 אלף שקל בגין מעצרו בפרשת סיטי טאואר

בלומנטל נדונה בפרשה לעונש של 8 חודשי מאסר בפועל, 10 חודשי מאסר על תנאי וקנס של 75 אלף שקל בגין הרשעתה בעבירות של שוחד בחירות, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. בסופו של דבר נשיא המדינה, שמעון פרס, העניק לה חנינה

ח"כ לשעבר נעמי בלומנטל תשלם לאבי אוסקי, ששימש כנהגה בעת שכיהנה כסגנית שר במשרד התשתיות וכעד מדינה במשפט השוחד נגדה, סך של 115 אלף שקל בצירוף שכר טרחת עו"ד בשיעור 15%. כך נקבע ביום חמישי בבית המשפט המחוזי בת"א בפסק דין על דרך הפשרה בין הצדדים.

אוסקי הגיש ביוני 07' תביעת נזקי גוף נגד בלומנטל בטענה לאחריותה למעצרו בפרשה. הוא העריך את נזקיו המיוחדים, הכוללים בין היתר עוגמת נפש והפסד הכנסות בסך של 1.9 מיליון שקל. בנוסף ביקש מביהמ"ש לקבוע את הפיצויים המגיעים לו בגין נזקים כלליים, כגון הפסדי השתכרות בעתיד, כאב וסבל.

בכתב ההגנה טענה בלומנטל כי התביעה היא ניסיון משולל יסוד של אוסקי להתבסס על הרשעתה בפרשה כדי ליצור לו עילת תביעה אזרחית יש מאין. לדבריה, אוסקי הציג עצמו "כצד תמים שנפל קורבן (לכאורה) למעשיה של בלומנטל וביקש לפסוק לו פיצוי של מיליוני שקלים בגין נזקים שנגרמו לו לכאורה כתוצאה ממעשיו הבלתי חוקיים, אותם ביצע תוך מודעות מלאה למשמעותם וטיבם, מתוך בחירה חופשית ובחלקם אף מיוזמה שלו".

הצדדים החליטו לקבל את המלצת השופטת דליה גנות למתן פסק דין

לפי סעיף על פי סעיף 79 א' לחוק בתי המשפט, שפירושו דחיית התביעה וקבלת הכרעת בית המשפט בשאלת סכום הפיצוי (כשהסכום הוא בין 0 שקלים ל-500 אלף שקל) ללא זכות ערעור.

בלומנטל נדונה בפרשה לעונש של 8 חודשי מאסר בפועל, 10 חודשי מאסר על תנאי וקנס של 75 אלף שקל בגין הרשעתה בעבירות של שוחד בחירות, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. בסופו של דבר נשיא המדינה, שמעון פרס, העניק לה חנינה.(ת.א. 1950/07).