נמשך מסע המימושים בגמול: מכרה אחזקתה במטיס קפיטל למירז' של גד זאבי ב-22.3 מיליון שקל

המכירה - בפרמיה של 38% מעל מחיר המניה היום ; התשלום המלא עבור המניות צפוי להתקבל אצל גמול עד 8 בינואר, והחברה צפויה לרשום הפסד של 10 מיליון שקל ממכירת מניות מטיס קפיטל

הצורך במזומנים הביא את גמול השקעות למימוש נוסף. היום (א') הודיעה החברה על מכירת אחזקתה במטיס קפיטל למירז' שבבעלות גד זאבי תמורת 22.3 מיליון שקל, פרמיה של 38% מעל מחיר המניה היום.

התשלום המלא עבור המניות צפוי להתקבל אצל גמול עד 8 בינואר, והחברה צפויה לרשום הפסד של 10 מיליון שקל ממכירת מניות מטיס קפיטל.

באסיפת המניות הסוערת שהתקיימה בתחילת החודש במשרדי גמול, טען בעל השליטה בחברה ליאון רקאנטי כי "האחזקה במטיס שווה לפחות פי שלושה משוויה הנוכחי", אולם נראה שמצב החברה והצורך שלה במזומנים, הביא את גמול למימוש המניות במחיר נמוך בהרבה מאשר ההערכה של רקאנטי.

זהו המימוש השלישי שגמול מבצעת מאז האסיפה המתוקשרת בה יצאו המשקיעים כנגד ליאון רקאנטי וגמול. בשבוע שעבר הודיעה חברת הבת גמול נדל"ן כי היא מנהלת משא-ומתן למכירת זכויותיה בשתי קומות במגדל לוינשטיין, בו ממוקמת הנהלת החברה לידי חברת משלום לוינשטיין תמורת 26 מיליון שקלים.

ב-18.12 הודיעה גמול על שינוי מתווה מכירת מניות פולאר השקעות שברשותה לחברת גירון פיתוח, כך שהתשלום עבור המניות יוקדם ל-15.1.2009.

לאחר המימוש הנוכחי נותרה לגמול אחזקה של 20.1% בחברת תיא תקשורת, ששווייה בבורסה 13.7 מיליון שקל, וכן תיק ניירות ערך שנכון ל-8.12.08 שוויו הוערך ב 37 מיליון שקל. האחזקות העיקריות בתיק הן ניירות ערך נכון לאותו מועד היו מניות נצבא בהיקף של 20 מיליון שקל ומניות שרם-פודים בשווי של 6 מיליון שקל.