"הגיע הזמן לצמצם, שהזרים ישלמו את השכירות על הדירות שלהם"

נשיא קבוצת הכדורסל של צסק"א מוסקבה רמז כי המועדון צפוי להתחיל בצמצומים משמעותיים בשל המצב הכלכלי הקשה: "בשנים האחרונות שילמנו שכר מופרז לשחקנים ולמאמנים, ועכשיו נפסיק את המנהג הזה"

נשיא קבוצת הכדורסל של צסק"א מוסקבה, סרגיי קושצ'נקו, רמז כי המועדון צפוי להתחיל בצמצומים משמעותיים בשל המצב הכלכלי הקשה. קושצ'נקו ציין כי רוב הצמצומים יחולו על השחקנים הזרים של המועדון, שמלבד שכר גבוה מאוד זוכים גם לתנאים נלווים מועדפים.

"בשנים האחרונות שילמנו שכר מופרז לשחקנים ולמאמנים, ועכשיו הגיע הרגע להפסיק את המנהג הזה", אמר קושצ'נקו בראיון. "אנחנו מדברים על דירות ששוכרים לשחקנים, על רכבים, והחזרי תשלומים שמקבלים השחקנים הזרים עבור טיסות לחו"ל. אפשר לשכור דירות בהרבה פחות כסף. הגיע הזמן ששחקנים שמרוויחים כל כך טוב, ישלמו עבור הדיור שלהם. אם הם רוצים לגור ברמת חיים גבוהה יותר, הם יצטרכו להשלים את זה מכיסם הפרטי".

בצסק"א הודו לפני מספר שבועות כי המועדון מתקשה בתשלומים השוטפים לשחקנים. ברוסיה כבר דווח כי קבוצות עם תקציבים של מעל 20 מיליון דולר לעונה, כדינמו מוסקבה וחימקי מוסקבה, מפגרות באופן משמעותי בתשלום המשכורות לשחקנים.