הפרסומת הזכורה והאהובה של השבוע: מודי וקטורזה של בנק דיסקונט

הילד שמוכר סופגניות בפרסומת של פלאפון הביא אותה למקום השני בטבלת האהובות ; הפרסומת המושקעת ביותר השבוע בזמן מדיה (1.4 מיליון דולר) היא של חברת פרטנר שמקדמת את השירותים החדשים שמציעה החברה

הפרסומת של בנק דיסקונט בכיכובם של מודי בראון וישראל קטורזה הגיעה פעם נוספת לראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות. הפרסומת של משרד הפרסום יהושע TBWA השיגה 9.4% זכירות ו-26.8% אהדה.

במקום השני בטבלת הזכורות נמצאת הפרסומת של שטראוס שבה יוצרים דמויות ממוצרי הקבוצה שעלתה באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. הפרסומת ממוקמת במקום החמישי בטבלת הפרסומות האהובות.

פרסומת נוספת שבלטה השבוע היא של חברת פלאפון עם הסרטון של הילד שמוכר סופגניות. הפרסומת רשמה 7.9% זכירות והגיעה למקום השני בטבלת האהובות עם 18.1% אהדה.

הפרסומת המושקעת ביותר השבוע בזמן מדיה (1.4 מיליון דולר במחירי מחירון) היא של חברת פרטנר שמקדמת את השירותים החדשים שמציעה החברה. הפרסומת מוקמה במקום החמישי בטבלת הזכורות ובמקום השמיני בטבלת האהובות.