פרסום אופליין: 1. מגה בול $781,475.
מגה משיקה את מגה בול בכיכובו של אברי גלעד, וכובשת את המקום הראשון באמצעות מקאן אריקסון.
2. למ"ס $406,012.
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת את סקר מפקד האוכלוסין באמצעות לפ"מ.
3. פרטנר $356,382.
פרטנר הופכת לספקית תוכן ומשיקה את ORANGE TIME באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.
HOT $307,147.
HOT מחדשת את ערוץ 3 ומתמקמת במקום הרביעי באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
5. סמייל 012 $300,776.
סמייל 012 משדרגת את מהירות הגלישה לכל הלקוחות וסוגרת את הטבלה באמצעות גלר-נסיס.
באנרים באינטרנט:
1. סלקום $113,231.
סלקום מפרסמים את סלקום קופי, "גיבוי הזכרונות בסלולרי שלך", באמצעות מקאן דיגיטל.
2 פרטנר $99,329.
פרטנר בולטת עוד שבוע בפרסום אינטרנט עם ORANGE TIME באמצעות Y&R.
3. יופלה $75,672.
יופלה מתמקם במקום השלישי באמצעות סדרת פיתויים לנשים ולגברים באמצעות מקאן דיגיטל.
4. בנק מזרחי-טפחות $63,898.
בנק מזרחי-טפחות מופיע עוד שבוע עם פרסום שירות LIVE", הסניף שהולך איתך", באמצעות המשרד העצמאי I&M.
5. סיטרואן $61,411.
סיטרואן סוגרים את החמישייה עם קמפיין ל-C4 באמצעותZG INTERACTIVE.
המחקר בוצע בין התאריכים - 31/12/08 - 25/12/08, והוא כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה.
הכותב משמש כמנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.