כלל פיננסים: טיטניום השלימה את רכישת חברת BWAM המנהלת 3 מיליארד דולר בתמורה ל-8.75 מיליון ד'

בתמורה לרכישת מניות BWAN תשלם טיטניום בה מחזיקה כלל פיננסים בשליטה 7.5 מיליון דולר במזומן, והיתרה בהקצאת מניות בשווי 1.25 מיליון דולר

כלל פיננסים אשר מחזיקה בשליטה בחברת טיטניום (51.3% ) הודיעה הבוקר (א') כי ב-31 בדצמבר הושלמה רכישת מלוא הונה המוצא של חברת ניהול השקעות BWAN אשר לה היקף נכסים מנוהלים של כ-3 מיליארד דולר בתמורה ל-8.75 מיליון דולר.

בתמורה לרכישת מניות BWAN תשלם טיטניום כ-8.75 מיליון דולר, מהם 7.5 מיליון דולר במזומן, והיתרה בהקצאת מניות בשווי 1.25 מיליון דולר

חברת טיטניום הנסחרת בבורסת AIM בלונדון, הגיעה ב-9 בנובמבר להסכם לרכישת מלוא הונה המוצא של חברת ניהול הנכסים האמריקנית מאוהיו, בויד ווטרסון. טיטניום צפויה לממן את העסקה ממקורותיה העצמיים. עם השלמת העסקה, עומד סך הנכסים המנוהלים ע"י טיטניום על כ-8.7 מיליארד דולר.

בנוסף, בכפוף לתנאי ההסכם, תשלם טיטניום למוכרים תשלום נוסף של עד 8 מיליון דולר בתחילת שנת 2011, בהתאם להכנסות שתציג בויד (BWAN), חלק במזומן והיתרה בהקצאת מניות.

בחציון הראשון של שנת 2008 הסתכמו נכסי BWAN ב-6.147 מיליון דולר, התחייבויותיה הסתכמו ב-3 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם ב-530 אלף דולר, עלייה של כ-30% ביחס לתקופה המקבילה ב-2007. והונה העצמי של חברה ניהול ההשקעות הסתכם ב-3.142 מיליון דולר.

נציין כי מניית כלל פיננסים זינקה במהלך 2 ימי המסחר הקודמים, ב-31 בדצמבר וב-1 בינואר בכ-140%. ל"גלובס" נודע כי החברה האם של כלל פיננסים, כלל ביטוח היא זו שרכשה מניות של כלל פיננסים בתמורה ל-7 מיליון שקל מסך 9 מיליון השקלים שהיוו את המחזור במניה ביום ה' האחרון. בנוסף קיימות שמועות בשוק כי בכוונת קבוצת IDB שבשליטת נוחי דנקנר שהיא גם בעלת השליטה בכלל ביטוח להציע הצעת רכש למניות כלל פיננסים, דובר הקבוצה הכחיש את השמועות.