חברת הסטארט-אפ סאנדיי סקיי גייסה 8 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון שלה

סאנדיי-סקיי מספקת פתרון להסבה אוטומטית של תוכן טקסטואלי וגרפי מאתרי אינטרנט לקובץ וידיאו ; שמוליק ולר, מנכ"ל סאנדיי סקיי: הגיוס "יאפשר לחברה להרחיב במהירות את פעילות השיווק, המכירות והפיתוח העסקי"

מתברר שבכל זאת, הגיוסים לא נעצרים. חברת הסטארט-אפ SundaySky גייסה 8 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון שלה, באמצעות קרן ההון סיכון כרמל ונצ'רס וקרן ההון סיכון האמריקנית גלובספאן קפיטל.

נשיא החברה בשנה האחרונה הוא שאול אולמרט, המשמש גם כחבר הנהלה וחבר בדירקטוריון. אולמרט הצטרף בתחילה בתור יועץ לסאנדיי סקיי, מאז עזב את תפקידו כסגן נשיא בכיר לתחום הגיימינג בחטיבה הניו יורקית של MTV.

סאנדיי-סקיי הוקמה ב-2006, והיא מספקת פתרון להסבה אוטומטית של תוכן טקסטואלי וגרפי מאתרי אינטרנט לקובץ וידיאו.

הטכנולוגיה של החברה מעדכנת את התכנים הטקסטואליים בזמן אמת לקובצי הווידיאו, כך שבמקרה שמדובר באתר סחר אלקטרוני, המחירים ישתנו בקליפ עצמו ברגע שהם יעודכנו באתר.

החיבור בין הווידיאו לתוכן באתר, מתבצע באמצעות קישור בין נתוני הטקסט או התמונות לקליפ עצמו.

שמוליק ולר, מנכ"ל סאנדיי סקיי, אמר כי הגיוס "יאפשר לחברה להרחיב במהירות את פעילות השיווק, המכירות והפיתוח העסקי, בעיקר בארה"ב, במקביל להמשך פיתוח קו המוצרים שלנו".

הוא הוסיף, שהעלייה בדרישה לווידיאו ברשת, פותחת בפני סאנדיי סקיי הזדמנויות נהדרות. אני שמח שמשקיעים בעלי רקורד מוכח של הצלחות בתחום זה, כמו כרמל וגלובספאן, החליטו להשקיע בחברה".