פוצץ משחקה של בני השרון בטורקיה לאחר שהקהל המקומי ניסה לפגוע בשחקנים

ערב בלהות עבר על קבוצת הכדורסל, שחולצה מהאולם באנקרה, שבו היה אמור להתקיים משחק במסגרת היורוקאפ, בחסות המשטרה לאחר שמאות טורקים ניסו לפגוע בשחקנים ; טפירו: "הם היו עם טירוף בעיניים"

ערב קשה ומפחיד עבר על קבוצת הכדורסל של בני השרון באנקרה שבטורקיה. אלדד אקוניס ושחקניו הגיעו היום (ג') לאולמה של טורק טלקום אנקרה על מנת לקיים משחק ביורוקאפ אך נתקלו באווירה עויינת עוד לפני פתיחת המשחק. מחוץ לאולם שרפו האוהדים הטורקים דגלי ישראל וביציעים נשמעו קריאות: "מוות ליהודים" ו-"אללה הו אכבר".

רגעים ספורים לפני הג'אמפ הראשון, כאשר הקבוצות היו כבר על המגרש, פרץ הקהל אל הפרקט ופוצץ את המשחק. השרונים נמלטו לחדר ההלבשה בו הם נותרו נצורים כשעתיים עד שהאוהדים פונו מהאולם והתאפשר פינוי בטוח של הקבוצה חזרה אל המלון. כל ניסיונות השכנוע של הטורקים לפתוח מחדש את המשחק נתקלו בסירוב והמשקיף במקום קבע הפסד טכני לבני השרון בגלל סירובם לשוב לפרקט, זאת לאחר שהמשטרה המקומית טענה כי הסכנה חלפה ואפשר לקיים את המשחק. הוועדה המשמעתית של היורוליג תפסוק סופית בעניין בהמשך.

המשטרה המקומית תאבטח גם את יציאתה של הקבוצה מבית המלון לשדה התעופה מחר בבוקר עד לעלייתה על המטוס וההמראה לארץ.

יושב ראש הקבוצה, אלדד אקוניס, אמר מהמלון בו הוא שוהה יחד עם שאר הקבוצה: "לא מעניין אותנו מההפסד הטכני ולא מעניין אותנו מכלום. אנחנו רק רוצים לצאת מכאן ולהגיע חזרה הביתה בשלום. יש סביבנו הרבה מאוד שוטרים". היו"ר תיאר את שעבר עליו ועל שחקניו: "האוהדים ביציעים התחילו גם לזרוק בקבוקים ונעליים למגרש ושלפו דגלי חמאס לפני הפיצוץ ועדיין לא חשבנו שיהיה כזה בלגאן".

"בדיוק כשבאו להרים את הג'אמפ בול, מאות אנשים הדפו את השוטרים ונכנסו למגרש. כשראינו את זה רצנו במהירות לחדר ההלבשה והיינו שם כשעה וחצי. אחרי שעה ורבע שהיינו נעולים וניסינו להירגע הגיע אלי השופט והמשקיף הטורקי ושניהם אמרו לי שנחזור לשחק, אבל זה לא היגיוני. קיבלנו גם הוראות מהשגרירות הישראלית לא לחזור לפרקט. בנוסף, ראינו שהם לא פינו את כל הקהל". כצפוי, אקוניס לא הסכים עם העונש שנפסק לקבוצתו: "זו החלטה שערורייתית ולא הגיונית. כשנגיע לארץ נתן את הדין על זה. הצדק עימנו".