מייקל בלומברג מוותר על תא הצפייה שלו באצטדיון החדש של היאנקיז

ראשי עיריית ניו יורק, ביניהם ראש העיר, יוותרו על הזכות להשתמש בתא צפייה פרטי ב"ניו יאנקי סטדיום" של ניו יורק יאנקיז, בתמורה לקבלת 100 אלף דולר מקבוצת ה-MLB ; "רוצים שהכסף יחזור לקהילה"

ראשי עיריית ניו יורק, ביניהם ראש העיר מייקל בלומברג, יוותרו על הזכות להשתמש בתאי צפייה פרטיים באצטדיון החדש של הניו יורק יאנקיז, בתמורה לקבלת 100 אלף דולר מקבוצת ה-MLB.

בעקבות השתתפותה בבניית ה"ניו יאנקי סטדיום", שעלותו נאמדת ב-1.3 מיליארד דולר, היתה העייריה זכאית לקבל תא צפייה שכולל 12 מושבים חיצוניים ופנימיים, טלוויזיות HD וחדרי שירותים פרטיים. באצטדיון החדש ייבנו 47 תאי צפייה, שמחירם המקסימלי יגיע ל-850 אלף דולר.

"ערים אחרות מקבלות תאים, וגם אנחנו דאגנו לקבל את המגיע לנו. אבל החלטנו לקבל את ההקצאה שלנו בכסף מזומן, על מנת להחזיר את הכסף לקהילה", אמר ל"בלומברג" אנדרו בנט, דובר מטעם ראש העיר.

גם יריבתה העירונית של היאנקיז, ניו יורק מטס, תשחק החל מהשנה הבאה באצטדיון חדש - "סיטיפילד", שעלותו מוערכת ב-610 מיליון דולר. ככל הנראה העירייה תסגור עם המטס הסכם דומה לזה שסגרה עם היאנקיז. המחיר המקסימלי של תאי הצפייה באצטדיון החדש של המטס יעמוד על חצי מיליון דולר.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט