דלק נדל"ן ממשיכה לצמצם את החוב: ביצעה רכישה עצמית נוספת של אג"ח ב-5.6 מיליון שקל

הרכישה העצמית הנוכחית מצטרפת לשתי רכישות עצמיות קודמות שביצעה בשבוע שעבר ומכירה של בית הרצל לבנק דיסקונט ב-42 מיליון שקל

דלק נדל"ן , חברה בת של קבוצת דלק הודיעה יום לבורסה בת"א כי ביצעה רכישה עצמית של אג"ח באמצעות החברה הבת שלה, דלק בלרון בינלאומי. היקף הרכישה האחרונה עומד על כ-5.6 מיליון שקל כשהחברה רכשה אג"ח מסדרות ג' ד' וה' .

החברה מבצעת סדרה של פעולות בכדי להקטין את החוב של החברה ומימוש נכסים שיעזור לחברה לעמוד בהתחייבויותיה. הרכישה הנוכחית מצטרפת להודעות החברה משבוע שעבר, לפיהן ביצעה רכישת עצמית של אג"ח מסדרה ה' בכ-5 מיליון שקל על ידי החברה עצמה ובנוסף, דלק בלרון, דיווחה על רכישה של אג"ח מסדרה ג' וסדרה ה' בשווי של 4.5 מיליון שקל.

עוד במסגרת ניסיונות החברה למשש נכסים, מכרה החברה בשבוע שעבר באמצעות החברה הבת דלק נדל"ן נכסים מניבים, את בניין בית הרצל בתל אביב לבנק דיסקונט תמורת כ-42 מיליון שקל.

התחייבויות החברה הסתכמו, נכון ל-30 בספטמבר ב-21.77 מיליארד שקל, כשמתוכם כ-4 מיליארד שקל צריכה להחזיר החברה עוד השנה ושאר הסכום הוא חובות לטוח הארוך. חובות האג"ח של החברה מסתכמים בכ-3.77 מיליארד שקל כשעוד השנה צריכה החברה לפרוע אג"ח בסכום של כ-276.5 מיליון שקל נכון ל-30 בספטמבר.