רשת הטלוויזיה האמריקנית המשובחת HBO תפיק סרט על המשבר הכלכלי.
הרשת רכשה את זכויות ההסרטה של סדרת מאמרים של עיתונאי הכלכלה והשוק הפיננסי בעיתון ה"ניו-יורקר", ג'יימס סורוויאקי, כדי להפכם לנרטיב בסגנון הסרט "טראפיק", המתמקד בתעשיית הכספים במקום בתעשיית הסמים - נושאו של "טראפיק".
הסרט לא יעסוק בהיסטוריה של הכלכלה ושוק ההון, אלא ינסה לאבחן את השפעתו של השגשוג הפיננסי ושברו על אזור גיאוגרפי אחר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.