אזהרת רווח לאינטל: צפויה לרשום מחיקות בסך 950 מיליון דולר; ההכנסות צפויות לרדת ב-23%

החברה צופה כי שולי הרווח התפעולי יהיו בטווח הנמוך של התחזיות המוקדמות ויסתכמו ב-55% ; החברה צופה לירידה בביקושים וצופה כי לקוחותיה ברחבי העולם יבצעו הפחתת מלאים ; המניה מאבדת 4.6%

יצרנית השבבים הגדולה בעולם, אינטל פירסמה היום (ד') לפני פתיחת המסחר בוול סטריט אזהרת רווח לרבעון הרביעי. על פי הודעת החברה ההכנסות ברבעון הרביעי נפלו ב-23% ל-8.2 מיליארד דולר, נמוך יותר מהתחזיות שפרסמה החברה (8.2 מיליארד דולר).

החברה צופה כי תרשום מחיקות ערך שאינן במזומן בסך של 950 מיליון דולר ברבעון זה. החברה צופה כי שולי הרווח התפעולי יהיו בטווח הנמוך של התחזיות המוקדמות ויסתכמו ב-55%. צופה כי הוצאות הרה ארגון והחיובים בשל ליקויים יסתכמו בסך של 250 מיליון דולר.

החברה צופה לירידה בביקושים וצופה כי לקוחותיה ברחבי העולם יבצעו הפחתת מלאים.

ההערכות של רויטרס ביחס לתוצאות הרבעון הרביעי של אינטל היו לרווח של 21 סנט למניה וההכנסות החזויות היו 8.776 מיליארד דולר, כלומר על פי הודעת החברה ההכנסות יהיו נמוכות מהערכה זו ב-6.5%.

כעת מעריכים ברויטרס כי ההפסדים שיגרמו לחברה מהשקעות בנכסים וסעיפים לא כספיים אחרים יסתכמו בטווח שבין 1.1-1.2 מיליארד דולר לעומת התחזית הקודמת שעמדה על מחיקות מסוג זה בסך של 50 מיליון דולר בלבד. סך ההוצאות צפוי לרדת ל-2.6 מיליארד דולר לעומת הצפי המוקדם שחזה הוצאות בסך 2.8 מיליארד דולר.