רותם סלע תוביל קמפיין למותג בגדי הים גליק תמורת סכום מדווח של 25 אלף דולר

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ניקול ריידמן, יכלול קטלוג, פרסום בעיתונות ובמגזינים ופרסום בנקודות מכירה, בהשקעה מוערכת של כ-350 אלף דולר

רותם סלע תהיה הפרזנטורית של מותג בגדי הים גליק לעונת קיץ 2009, זאת תמורת סכום מדווח של כ-25 אלף דולר.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ניקול ריידמן, יכלול קטלוג, פרסום בעיתונות ובמגזינים ופרסום בנקודות מכירה, בהשקעה מוערכת של כ-350 אלף דולר.