מלי לוי תוביל קמפיין למותג ההלבשה התחתונה פמינה תמורת כ-60 אלף דולר לשנה

מחליפה את שירלי בוגנים שליוותה את פמינה במהלך השנתיים האחרונות ; הקמפיין החדש של פמינה יעלה בפברואר באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער

מלי לוי נבחרה להיות הפרזנטורית של חברת ההלבשה התחתונה פמינה לקמפיין עונת קיץ 2009, זאת תמורת סכום מדווח של כ-60 אלף דולר לשנה.

לוי מחליפה את שירלי בוגנים שליוותה את פמינה במהלך השנתיים האחרונות.

הקמפיין החדש של החברה יעלה בפברואר באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער.