מלי לוי נבחרה להיות הפרזנטורית של חברת ההלבשה התחתונה פמינה לקמפיין עונת קיץ 2009, זאת תמורת סכום מדווח של כ-60 אלף דולר לשנה.
לוי מחליפה את שירלי בוגנים שליוותה את פמינה במהלך השנתיים האחרונות.
הקמפיין החדש של החברה יעלה בפברואר באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.