בגלל המלחמה - חדשות ערוץ 2 בראש טבלת הרייטינג השבועית עם 25.9%

לאחר שקשת וערוץ 10 הורידו השבוע מהאוויר את תוכניות הבידור - למקום השני, השלישי והרביעי בטבלה הגיעו תוכניות של רשת ; בערוץ 10 שוקלים להחזיר את "הישרדות" כבר ביום רביעי הקרוב

המלחמה בדרום מפנה לרשת מקום מכובד בטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע, לאחר שקשת ביטלה מספר עוגני רייטינג משמעותיים בשבוע החולף. על אף שבמקום הראשון בטבלת הרייטינג השבועית מדורגת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2, עם רייטינג ממוצע של 25.9% בקרב משקי-בית יהודיים - המקום השני, השלישי והרביעי בטבלה שייכים לתוכניותיה של רשת.

במקום השני בטבלת השבועית מדורגת "שבוע סוף" של רשת, ששודרה אמש (שבת) ורשמה רייטינג גבוה יחסית לשבועות האחרונים, שהסתכם ב-25.2%; ואילו במקום השלישי מדורגת "משפחה חורגת" של רשת, שרשמה רייטינג ממוצע של 24.7% (השבוע לא שודרה "הישרדות" בערוץ 10 אשר משובצת מולה).

כאמור, קשת לא שידרה השבוע את "ארץ נהדרת", כמו גם את "לא נפסיק לרקוד", מה שמותיר אותה עם תוכנית אחת בטבלת 10 התוכניות המובילות - "עובדה", שרשמה רייטינג ממוצע של 19.8% ודורגה במקום השמיני בטבלה. "עובדה" עסקה גם היא בנעשה בדרום הארץ והיתה השבוע במתכונת שונה.

כצפוי, מהדורות החדשות תופסות בימים אלה את מירב הרייטינג והצפייה, כמו גם תוכנית האקטואליה, אשר "נהנות" בימים אלה ברייטינג גבוה בעשרות אחוזים מהרייטינג הממוצע שלהן בימים רגילים.

יחד עם זאת, ככל שעוברים הימים נראה כי תוכניות המדף של הזכייניות יחזרו לשידור, הכל בהתאם לאירועים באותו היום. כך, לדוגמה, בערוץ 10 שוקלים לשדר את "הישרדות" כבר ביום רביעי הקרוב, וזאת לאחר שבשבוע שעבר הודיע ערוץ 10 כי לאור האירועים, "הישרדות" יורדת משידור עד להודעה חדשה.