יריב אברהם רכש את מלוא המניות במשרד הפרסום נפתלי-אברהם

רכש 50% מהמניות של שאול נפתלי ; לפי הערכות בענף, העסקה בוצעה לפי שווי של 8.5 מיליון שקל למשרד

שינויי בעלות במשרד הפרסום נפתלי-אברהם: שאול נפתלי מוכר את חלקו במשרד הפרסום, 50% מהמניות, לשותפו, יריב אברהם - כך נודע ל"גלובס". לפי הערכות בענף, העסקה תבוצע לפי שווי משרד של 8.5 מיליון שקל.

משרד הפרסום נפתלי-אברהם הוקם לפני כ-6 שנים. לפי יפעת בקרת פרסום, המשרד פרסם ב-2008 בהיקף של 13.8 מיליון דולר במחירי מחירון, שמשמעם תקציבים בהיקף של כ-5-6 מיליון דולר במחירים ריאלים.

הלקוח המשמעותי ביותר במשרד הוא אופנת רנואר, שפרסמה ב-2008 בהיקף של כ-3.3 מיליון דולר במחירי מחירון. לקוחות גדולים נוספים במשרד ב-2008: יבואן הונדה, מאיר חברה לרכב - 2.4 מיליון דולר; נט'ור ואלי - 1.6 מיליון דולר; ואופנת עונות - 1.5 מיליון דולר במחיר מחירון.

בשנת 2007 עמד היקף הפעילות של המשרד במדיה על 9.7 מיליון דולר במחיר מחירון.

שאול נפתלי מסר ל"גלובס": "לאחר 5.5 שנות פעילות משותפות החלטתי להתפתח לכיוונים חדשים. זו תקופה מרתקת ומאתגרת בכל תחומי המשק, המהווה הזדמנות עבורי. נפתלי-אברהם הוא משרד היקר לליבי, עם עובדים ולקוחות נפלאים. אני מאחל ליריב הצלחה בהמשך הדרך".

יריב אברהם מסר בתגובה לידיעה: "שאול ואני הקמנו יחד את נפתלי-אברהם. אני נפרד היום מאיש יקר, שותף לדרך, ומפרגן לו הצלחה רבה בדרכו החדשה".