חשד: נהג מיכלית בחברת דור-אלון ועובד קבלן בסופרבוס גנבו סולר בשווי מיליוני שקלים

הנהג, שסיפק סולר למתקני סופרבוס ברמלה ובמודיעין, חשוד כי נהג לתת "דמי שתיקה" בסכום מצטבר של כ-50 אלף שקל לעובד סופרבוס, על מנת שזה ידווח כי קיבל סולר - למרות שבפועל לא מילא סולר במיכלים

המשטרה עצרה נהג מיכלית בחברת דור-אלון וכן עובד קבלן שהוצב בחברת האוטובוסים סופרבוס, בחשד שגנבו מסופרבוס סולר בשווי מיליוני שקלים.

החקירה החלה בסוף אוקטובר, בעקבות תלונה שהגישו קב"ט ומנכ"ל חברת סופרבוס, ולפיה בשנתיים האחרונות נגנבו ממתקני החברה ברמלה ובמודיעין-עילית מאות אלפי ליטרים של סולר, בשווי מיליוני שקלים.

בתום חקירה מאומצת של צוות חקירה מיוחד, בראשות רס"ב דפנה פרץ מיחידת הונאה של מחוז המרכז, התברר כי נהג בחברת דור-אלון, שסיפק דרך קבע סולר למתקני סופרבוס ברמלה ובמודיעין, נהג לתת "דמי שתיקה" בסכום מצטבר של כ-50 אלף שקל לעובד קבלן במתחם חברת סופרבוס, על מנת שזה ידווח כי קיבל סולר - למרות שבפועל לא מילא סולר במיכלים.

העובד, תושב רמלה כבן 21, הודה בשותפות ובקבלת דמי השתיקה מנהג המיכלית. הנהג, תושב ירושלים כבן 37, נעצר אך הכחיש בחקירתו את המיוחס לו. עם זאת, הוא פוטר מעבודתו בדור-אלון על רקע חשדות כי גנב סולר גם באירוע אחר בבית-חורון.

תיק החקירה בנושא יועבר בימים הקרובים לפרקליטות מחוז מרכז.

מחברת סופרבוס נמסר בתגובה: "סופרבוס חשפה את המקרה ויידעה מיד את משטרת ישראל. החברה נמצאת בקשר ישיר עם חברת דור-אלון בנושא, ולא צפויה להיפגע או להינזק כתוצאה מהגניבה".