רמי לוי, בעל השליטה ברשת החנויות
רמי לוי שיווק השקמה, רוכש מהחברה ה
כלכלית ירושלים את מבנה הסופרמרקט שהוא מפעיל בקניון האחים ישראל, תמורת 10.7 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס".
קניון האחים ישראל בשכונת תלפיות בירושלים מצוי בבעלות חברת כלכלית ירושלים והאחים ישראל, כאשר כל צד מחזיק בבעלות מלאה על חלק מהשטחים בקניון. סניף רשת רמי לוי שיווק השקמה בקניון הוא אחד מ-3 סניפים שהרשת מפעילה בשכונת תלפיות. עם השלמת העסקה, יהיו כל 3 הסניפים בבעלות רמי לוי.
הסניף בקניון משתרע על שטח של 1,300 מ"ר. הרשת שילמה לכלכלית ירושלים דמי שכירות בגובה 78 אלף שקל לחודש, המשקפים מחיר של 60 שקל למ"ר. רמי לוי פתח את הסניף בשנת 2001, והסכם השכירות בין הצדדים היה צפוי להסתיים בדצמבר 2010.
יצויין כי עסקת הרכישה מתבצעת על-ידי החברה האם רמי לוי שיווק השקמה, הנמצאת בבעלות מלאה של משפחת לוי והמחזיקה בחברה הבורסאית הכוללת את רשת החנויות.
רשת רמי לוי שיווק השקמה מונה 14 סניפים. מרבית סניפי הרשת מצויים בבעלות משפחת לוי, לרבות הסניפים בשער-בנימין, מעל- אדומים, שכונת רמות בירושלים, שילת (מודיעין) וקסטינה, שם מחזיק לוי ב-25% מהמניות של מרכז ביג. שניים מסניפי הרשת, בזיכרון-יעקב ובקריות, מופעלים בזכיינות.
רשת רמי לוי שיווק השקמה נסחרת לפי שווי שוק של 302.5 מיליון שקל.
מחזור המכירות של רמי לוי ב-9 החודשים הראשונים רשם גידול של 44% והסתכם ב-701.2 מיליון שקל, לעומת מכירות של 485.3 מיליון שקל בתקופה במקבילה ב-2007. מקור הגידול במחזור הוא הן בפתיחת חנויות חדשות והן בגידול המכירות בחנויות זהות.
הרווח התפעולי ב-9 החודשים הראשונים עמד על 54.5 מיליון שקל והיווה 7.8% מהמכירות. הרווח הנקי הסתכם בתקופה זו ב-37.5 מיליון שקל.
* אליעזר פישמן, בעל השליטה בכלכלית ירושלים, הוא מבעלי העיתון "גלובס".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.