מנכ"ל רשת לעובדי החברה: "אין למהלכי המיזוג עם ערוץ 10 שום השפעה על ההתנהלות השוטפת שלנו"

יוחנן צנגן ביקש להבהיר את מזכר ההבנות שנחתם הבוקר בין בעלי המניות של רשת לבין אלה של ערוץ 10 ; "בעלי המניות של ערוץ 10 ירכשו 50% ברשת, וגם יכול להיות - בסבירות נמוכה - שרשת תרכוש 50% ממניות ערוץ 10"

"חשוב לי להדגיש שלא מדובר במסמך של מיזוג, אלא במסמך שמגדיר את הבדיקות שיערכו טרם שיוחלט - אם יוחלט - על מיזוג ועל איזה סוג של מיזוג" - כך כתב היום (ב') מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 רשת, יוחנן צנגן, במכתב לעובדי החברה.

המכתב בא בעקבות מזכר ההבנות שנחתם הבוקר בין בעלי המניות של רשת לבין אלה של ערוץ 10.

"בוודאי קראתם או שמעתם על שיחות המתנהלות בין בעלי המניות של רשת לבין אלה של ערוץ 10. כדי למנוע שמועות, חששות או פרשנויות לא נכונות - אני מבקש להביא את הדברים לידיעתכם, כמות שהם.

"הבוקר חתמו בעלי המניות של רשת על מזכר הבנות עם בעלי המניות של ערוץ 10. לפי מזכר זה תיערך בשבועות הקרובים בדיקת היתכנות כלכלית ומשפטית של אפשרות למיזוג בין החברות".

כאמור, צנגן הדגיש כי "לא מדובר במסמך של מיזוג, אלא במסמך שמגדיר את הבדיקות שיערכו טרם שיוחלט - אם יוחלט - על מיזוג, ועל איזה סוג של מיזוג".

עוד כתב צנגן, כי "לפי ההבנות יכול להיות שבעלי המניות של ערוץ 10 ירכשו 50% ברשת, וגם יכול להיות - לדעתי, בסבירות נמוכה - שרשת תרכוש 50% מהמניות בערוץ 10".

עוד כתב, כי "בעלי המניות של רשת הסמיכו אותי להביא לידיעתכם כי בכל תסריט אפשרי, רשת תהיה זו שתמשיך להוביל ולהפעיל את הטלוויזיה המסחרית בישראל. אני מבקש להדגיש ולהבהיר כי כרגע אין למהלכים ולבדיקות שום השפעה על ההתנהלות השוטפת שלנו".

"התחלנו טוב את שנת 2009, ונמשיך בכל הכוח ובעבודה מדויקת ומצטיינת לפעול להשגת כל יעדינו, בטווח הקרוב והרחוק. אני מצפה מכל אחד ואחת לתת את המירב, לגלות אחריות וראש גדול ולתרום להצלחתה של רשת בשנת 2009 ובשנים שיבואו. בעלי המניות ברשת ואני כמנכ"ל מחוייבים להמשיך ולפעול לטובת החברה. אני מבטיח שכשיהיה מה לעדכן - אעשה זאת".