יאט"א העניקה לאל-על בפעם השנייה ברציפות את תקן הבטיחות המחמיר בענף התעופה - IOSA

קברניט ליאור יבור, סמנכ"ל המבצעים של אל-על: "קבלת התקן מהווה הוכחה נוספת לכך שלמרות אוזלת-היד של הרשויות בישראל, אל-על נמצאת בשורה הראשונה של חברות התעופה הבטוחות בעולם"

יאט"א העניקה לאל על בפעם השנייה ברציפות את תקן הבטיחות המחמיר בענף התעופה- IOSA. יאט"א הוא ארגון הגג של חברות התעופה הבינלאומיות והוא הגוף הקובע סטנדרטים של בטיחות בחברות תעופה

קברניט ליאור יבור, סמנכ"ל מבצעים באל על אמר היום:"תקן IOSA הוא התקן המחמיר ביותר בסטנדרט הבטיחות של חברות התעופה. אל על גאה להיות החברה הישראלית הראשונה שעוברת את הביקורת של יאט"א בפעם השניה ברציפות. הפעם הראשונה היתה בשנת 2006, בה נבדקו נהלי העבודה באל על בנושא הבטיחות והפעם נבדק כי העבודה אכן מתבצעת על פי הנהלים. בעקבות הצלחת הביקורת, זכתה אל על בתו גם לשנתיים הבאות."

תקן IOSA מהווה תנאי לחברות ביאט"א, ארגון הגג של חברות התעופה בעולם, ומאפשר בין היתר לחברות התעופה החברות בארגון לקיים שיתופי פעולה עם חברות אחרות, הסכמי קוד שייר וכו'.

ליאור יבור אמר עוד כי, " קבלת התקן באל על מהווה הוכחה נוספת לכך שלמרות אוזלת היד של הרשויות בישראל, אשר הובילו להורדת דירוג התעופה של ישראל לרמה הנמוכה ביותר, חברת אל על נמצאת בשורה הראשונה של חברות התעופה הבטוחות בעולם".