לקראת הרשת החדשה: פלאפון תשקיע מאמצים בגיוס לקוחות עסקיים מתוך ספקי החברה

תדרוש מכל הספקים שלה, שעד עתה לא רכשו ממנה מכשירים ברכש גומלין בגלל סיבות שונות של היעדר טכנולוגיה מתאימה, חלוקה שווה מול פרטנר וסלקום

חברת פלאפון מתכננת חריש עמוק בפעילות בקרב הלקוחות העסקיים שלה, וכבר עם השקת הרשת החדשה מתכוונת לדרוש מכל הספקים עימם היא עובדת לביצוע רכש גומלין של טלפונים שלה. הכוונה היא שפלאפון תדרוש מכל הספקים שלה, שעד עתה לא רכשו ממנה מכשירים ברכש גומלין בגלל סיבות שונות של היעדר טכנולוגיה מתאימה, חלוקה שווה מול פרטנר וסלקום .

עד עתה לקוח עסקי גדול שפלאפון רכשה ממנו כל דבר שהוא (יצרני מרכזיות טלפון, ספקי רשתות, חברות מחשוב וחברות אחרות שפלאפון עובדת מולן) נמנע מלבצע רכש גומלין בטענה שהטלפונים של החברה אינם מתאימים לעבודה בחו"ל והדרישה בקרב העובדים היא לרשתות בטכנולוגיית דור שלישי (UMTS). כעת משפלאפון משיקה את הרשת בטכנולוגיה המבוקשת, נמנע התירוץ שלא להשתמש במכשירים שלה והיא מתכוונת לתבוע זאת מכל הספקים הגדולים איתם היא עובדת.

פלאפון מתכוונת להשיק 14 מכשירים במכה אחת החל מסוף השבוע הקרוב והמשמעות היא שיינתן מגוון רחב בכל המגזרים: עסקי ופרטי. פלאפון מתכוונת לצאת בפעולות שיווקיות אגרסיביות בשוק העסקי בעיקר. לגבי השוק הפרטי, האסטרטגיה בשלב הראשון לא תהיה ליצור מלחמת מחירים מול המתחרות והמכשירים שיימכרו יהיו במחירים דומים למחירים המקובלים אצל סלקום ופרטנר.

פלאפון מעוניינת שההגירה לרשת החדשה תהיה מדורגת וזו הסיבה גם שבהתחלה תנסה לשדרג מכשירים ללקוחות קיימים בטרם תפנה ללקוחות של החברות המתחרות פרטנר וסלקום.