רשת וערוץ 10 עדכנו את רשות ההגבלים על הסכם העקרונות למיזוג ביניהן

הצדדים עדכנו על כך באופן רשמי גם את שר התקשורת ואת מועצת הרשות השנייה ; מנסים להבהיר בפנייה זו כי מדובר באפשרות אמיתית למיזוג - ולא בניסיון לבצע ספין

עכשיו זה רשמי: רשת וערוץ 10 פנו היום (ד') לרשות להגבלים עסקיים, לשר התקשורת ולמועצת הרשות השנייה במטרה לעדכן אותם בדבר הסכם העקרונות שנחתם בין הצדדים וכן בדבר אבני-הדרך שנקבעו בהסכם לפיהם, עד ה-31 לחודש תוגש ההצעה באשר למיזוג הנכון עבור הצדדים.

שני הגורמים מנסים להבהיר בפנייה זו כי מדובר באפשרות אמיתית למיזוג - ולא בניסיון לבצע ספין כזה או אחר. יחד עם זאת, יש לציין כי הפנייה לרשות להגבלים אינה הודעת מיזוג או בקשה למיזוג, אלא הודעה בדבר מזכר ההבנות שנחתם.

בעדכון שנמסר לרשות להגבלים עסקיים, לשר התקשורת ולמועצת הרשות השנייה עודכנו הגורמים באבני-הדרך ובנוסח ההסכם אשר מדבר על כך שהצדדים, קרי רשת וערוץ 10, בוחנים את האפשרות למיזוג, כאשר נשקלות שתי האפשרויות: מיזוג רשת לתוך ערוץ 10 - או מיזוג ערוץ 10 לתוך רשת.

בהודעה שהועברה על-ידי עו"ד ישראל מימון צויין עוד כי תנאי השוק מחייבים את שני הצדדים להתמזג, בין השאר לאור צפי לשנה קשה ב-2009 מבחינת שוק הפרסום.