קומברס השלימה פריסת רשת נתבי SMS עבור ספקית הסלולר המובילה בהודו

היקפה של העסקה מוערך בשוק בסכום חד-ספרתי של מיליוני דולרים

קומברס , ספקית של תוכנה ומערכות לבילינג ולשירותי תקשורת ומולטימדיה עשירים, הודיעה היום (ד') כי בהארטי איירטל (Bharti Airtel), ספקית הסלולר הגדולה בהודו עם יותר מ-80 מיליון מנויים, פרסה את רשת נתבי ה-SMS של קומברס, על מנת למטב את פעילות הרשת, לנהל את תעבורת הודעות ה-SMS ולאפשר הטמעת שירותים חדשים ומתקדמים, מבוססי SMS. היקפה של העסקה מוערך בשוק בסכום חד-ספרתי של מיליוני דולרים.

שאיים מרדיקר, מנכ"ל חטיבת ה-VAS בבהארטי איירטל, אמר כי "נתבי ה-SMS של קומברס מאפשרים לבהארטי להגדיל באופן משמעותי את תעבורת הודעות ה-SMS ולשפר את זמינות השירות. הפתרון של קומברס נותן לנו יכולות וגמישות להיערך לדרישות עתידיות. פתרון זה הינו ברמה אחרת לחלוטין מבחינת ההתאמה שלו לצרכינו הייחודיים, תכונות מתקדמות והיכולת לעמוד בהיקף ולוח הזמנים של הפרויקט".

פריסה זו מסמלת הרחבה משמעותית של מערך ה-SMS באיירטל (Airtel), שהתקינה נתבים של קומברס (SMSCs) עוד ב-2006. רשת נתבי ה-SMS של קומברס היא בין הגדולות שהותקנו אי פעם בעולם: מבחינת קיבולת - 19,800 הודעות SMS בשנייה; מבחינת היקף הפריסה - על פני כל הודו; ומבחינת יכולת ההתמודדות עם עומסים כבדים במיוחד.

אורבן גילסטרום, נשיא חטיבת המכירות העולמית בקומברס, אמר כי "השוק הסלולרי הגדל במהירות בהודו מצריך פתרונות חדשניים, כדי לעמוד בהיקפים גדולים מאוד של תעבורת הודעות SMS. נתב ה-SMS, שהגדיר מחדש את ארכיטקטורת ה-SMS בהודו, מהווה מרכיב חיוני בעולם הסלולרי".