בחזרה לימי הפאניקה?

הזדמנות אחרונה לקונים להיות אלו שצוחקים אחרונים. האפשרות השניה היא בכי מר...

הירידה של ה-S&P 500 מתחת ל-910, ואתמול גם מתחת ל-850, שברה את המומנטום השורי שהכניס אותנו אל השנה החדשה. אסטרטגית, פקודות הגנה-מכר כבר מומשו (ראה קניון המניות). טכנית, הכל נראה ערוך להמשך ירידות שערים (ראה VIX). אינטואיטיבית, יש לקונים את המסחר ביום חמישי לעשות למוכרים בית ספר. ירידה נוספת והתרחקות כלפי מטה מ-850 תלמד על סיכוי למהלך ירידה משמעותי בהמשך. מהלך מעל 850 ילמד כי אפשר והקונים יצחקו אחרונים ונצטרך להמשיך לעקוב אחרי הקרב מעקב הדוק.

ה-VIX קרוב ל-50

בהמשך לסקירות האחרונות שלנו, ה-VIX CBOE SPX Volatility Index , מדד הפחד, התקרב אל אזור ההכרעה המשמעותי: 52-55. תפנית כלפי מטה מהרמה הזו יכולה להעיד שהעליה הזו של ה-VIX ביחד עם ירידת המניות היא פרפור הפחד האחרון. מהלך של ה-VIX מעל אזור ה-52-55 ילמד כי חזרנו לימי הפאניקה האפלים. טכנית, יש לקחת בחשבון וברצינות את האפשרות לעליה של ה-VIX.

מחר בקניון המניות:

* 6 חברות מתוך הקניון נכללות ברשימת החברות עם ההנהלה הטובה ביותר של פורבס.

* הגבולות בין הוירטואלי לאמיתי נעלמים וניהול הקניון מתרחב למימדים נוספים.

* ההמלצה של אופנהיימר על סקטור האנרגיה.

זיו סגל-A level 2 Chartered Market Technician(CMT) . מרצה-חבר סגל במחלקה למימון, ביה"ס למנהל עסקים, המסלול האקדמי של המכללה למנהל. segalziv@gmail.com / http://zivsegal.blogspot.com . זיו ו/או לקוחותיו עשויים להחזיק בניירות ערך או נגזרי ניירות ערך המוזכרים כאן. אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.