מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל אריאל קפון מסיים את תפקידו

קפון במכתב לעובדי החברה ומנהליה: "הגיע הזמן לאתגר הבא" ; חברת המלונות מונה 10 מלונות קראון פלזה, הולידיי אין ואקספרס-ביט בישראל וכן את חמי טבריה ועיר המלכים באילת

מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל, אריאל קפון, מסיים את תפקידו. קפון, ששימש ב-5 השנים האחרונות מנכ"ל חברת מלונות אפריקה ישראל, הודיע באחרונה למנכ"ל קבוצת אפריקה ישראל , איזי כהן, כי הוא מבקש לסיים את תפקידו. קפון ישאר בתפקיד עד לסיום ביצוע חפיפה עם מחליפו.

"אני חש שבתום קדנציה אינטנסיבית ביותר של פעילות כמנכ"ל מלונות אפריקה ישראל, הגיע הזמן לאתגר הבא" הודיע אריאל קפון באגרת שהפיץ היום לעובדי החברה ומנהליה. "חמש השנים האחרונות היו שנים מרתקות שבהן ידענו תקופות שיא בתיירות לישראל כמו גם תקופות שפל לנוכח המצב הגיאו-פוליטי באזור. נהנינו משנים של תנופת צמיחה ופיתוח בארץ ובחו"ל, כמו גם מתקופות של משבר כלכלי עמוק" כותב קפון לעובדי החברה ומדגיש "באלה וגם באלה, זכיתי להוביל סגל של עובדים מקצועיים ומסורים ומנהלים מוכשרים, ולעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הנהלת הקבוצה".

היו"ר ובעל השליטה באפריקה ישראל להשקעות, לב לבייב ומנכ"ל הקבוצה, איזי כהן, הודו לאריאל קפון על פועלו לקידות חברת מלונות אפריקה ישראל בחמש השנים האחרונות ואיחלו לו הצלחה בהמשך דרכו.

חברת המלונות מונה 10 מלונות קראון פלזה, הולידיי אין ואקספרס-ביט בישראל (כ-2,500 חדרים) וכן את חמי טבריה, עיר המלכים באילת ומכללת הולידיי אין למקצועות התיירות בטבריה והשלוחות בת"א ואשקלון.

בנוסף, בשנות כהונתו כמנכ"ל חברת מלונות אפריקה ישראל רכשה החברה, בנתה ופיתחה מלונות ואתרי ספא גם בדרום רוסיה, גרמניה ורומניה בהיקף של כ-1300 חדרים. בימים אלו משלימה החברה הקמתם של מלונות נוספים במוסקבה, בוקרשט ואשדוד. בשנה האחרונה חנכה חברת מלונות אפריקה ישראל את מלון העסקים היוקרתי "קראון פלזה סיטי סנטר" במגדלי עזריאלי בת"א.

אלוף משנה (במיל') אריאל קפון שירת 24 שנים בצה"ל, מתוכם 21 שנים בחיל אוויר במגוון תפקידים. בתפקידו האחרון היה ראש מחלקת תכנון כוח אדם. ב-1996 מונה לראש מחלקת פרט באגף כוח אדם במטכ"ל וב-1999 השתחרר מצה"ל ומונה לתפקיד משנה למנכ"ל ולאחר מכן מנכ"ל עיריית תל אביב.

לאחר 4 שנים מונה למנכ"ל חברת התשתיות בייטמן הנדסה, שבשליטת בני שטיינמץ ובשנת 2003 הצטרף לקבוצת אפריקה ישראל בתפקיד מנכ"ל רשת מלונות אפריקה-ישראל.