גם במג'יק מנסים להימנע מפיטורים: תקצץ 6% משכר העובדים שמרוויחים יותר מ-10,000 שקל; להנהלה הבכירה יקוצצו 12%

בשנת 2009 תופחת מכסת ימי החופשה ב-5% ; הקיצוצים חלים על עובדי מטה החברה ומג'יק ישראל, ובימים אלה החברה מודיעה לעובדים על המהלך

כמו בחברה האחות סאפיינס , המשבר הכלכלי מביא גם את מג'יק לנקוט בצעדים להפחתת עלויות, תוך שמירה על מצבת כוח האדם הקיימת, ללא פיטורי עובדים. ל"גלובס" נודע שהחברה תבצע קיצוצי שכר בגובה 6% משכר הברוטו לעובדים שמשתכרים יותר מ-10,000 שקל. ההנהלה הבכירה תקצץ משכרה בשיעור גבוה יותר, 12%.

בנוסף, בשנת 2009 מכסת ימי החופשה תופחת ב-5%. הקיצוצים חלים על עובדי מטה החברה ומג'יק ישראל, ובימים אלה החברה מודיעה לעובדים על המהלך. בסך הכל מעסיקה מג'יק כ-400 איש ברחבי העולם. ממג'יק לא נמסרה תגובה לידיעה.

מג'יק היא חלק מקבוצת פורמולה (57.8%) שבשליטת אמבלייז, והיא עוסקת בייצור ושיווק כלי פיתוח ואינטגרציית תוכנה. החברה נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב, ושווי השוק שלה הוא 41 מיליון דולר. החברה בניהולו של גיא ברנשטיין רשמה בשלושת הרבעונים הראשונים של 2008 הכנסות של 46.9 מיליון דולר ורווח נקי Non-GAAP בסך 3.6 מיליון דולר.

כאמור, לאחרונה ביצעה סאפיינס, שגם היא חלק מקבוצת פורמולה, מהלך דומה כששכר עובדיה קוצץ ב-8%, ומנכ"ל סאפיינס, רוני על-דור, ציין אז שמטרת החברה היא להימנע מפיטורי עובדים.