מפתיע? ברנרד מיידוף בראש רשימת חסרי האתיקה של 2008

במקום השני ברשימת המושחתים של מגזין "את'יספר" נמצא דייויד קולבי, מנהל וולפוינט, שניהל יחסים עם 30 נשים שונות בו-זמנית, הציע נישואים ל-12 מהן, וכשאחת מהן הרתה - שלח לה SMS עם מילה אחת - "תפילי"

מגזין "את'יספר" פרסם את רשימת 100 האנשים המשפיעים ביותר על האתיקה העסקית ב-2008, ולצידה את רשימת עשרת האנשים הפחות מוסריים בשנה שחלפה. בראש רשימת המשפיעים נמצא ליו קי (Liu Qi), יו"ר הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים בבייג'ין. לדברי המגזין, הוועדה שבראשה עמד קי, האפילה על הסטנדרטים המערביים בכל מה שקשור למלחמה בשחיתות. זאת, בניגוד לדימוי המסורתי של סין.

דמויות בולטות נוספות ברשימת ה-100 הן נציבת האיחוד האירופי האחראית על הגבלים עסקיים, נלי קרוס, שקנסה את מיקרוסופט ב-1.35 מיליארד דולר; היינריך קלבר, טכנאי המחשבים שחשף שורה של העלמות מס בגרמניה, רונלד לורי שסירב לפטר 3 עובדים שעברו את גיל 60, וברק אובאמה בזכות הבטחותיו.

לצד הרשימה החיובית, פרסם המגזין את רשימת עשרת האנשים הפחות מוסריים של השנה שחלפה. בראש הרשימה צועד בגאון ברנרד מיידוף, האיש שניהל קרן השקעות בשווי 50 מיליארד דולר.

במקום השני ברשימת המושחתים נמצא דייויד קולבי, מנהל וולפוינט, שניהל מערכות יחסים עם 30 נשים שונות בו זמנית, הציע נישואים ל-12 מהן וכאשר אחת מהן הרתה, שלח לה SMS עם מילה אחת - "תפילי".

מושל אילינוי, רוד בלאגוביץ', החשוד בנסיון למכור מושב בסנאט נמצא במקום השלישי, ויושבי הראש לשעבר של סימנס, שנעצרו בעקבות תשלומי שוחד בהיקף עצום דורגו במקום הרביעי.