אל-על תוזיל מחירים ב-7%-15% ליעדים קרובים ובינוניים וב-14%-30% ליעדים רחוקים

בנוסף פונה אל-על למגזר הצעירים ומציעה להם כרטיסים במחירים הנמוכים ב-10%-28% מהמחירים הנוכחיים, תוך עידוד רכישת כרטיסים ליעדים הפופולרים למטיילים הצעירים

חברת אל על הודיעה היום (א') על השקת מחירון חדש המגלם הוזלה של 40%-65% בתוספת הדלק, הוזלת מחירי כרטיסי הטיסה התיירותיים הרגילים בשיעור של 7%-15% ליעדים קרובים ובינוניים, ובשיעור של 14%-30% ליעדים רחוקים.

על פי המחירון החדש ירד מחירו של רכיב תוספת הדלק בכרטיסים ליעדים דוגמת אתונה מ-144 דולר עד כה ל-50 דולר. ביעדים לטווח בינוני, בהם פריז, לונדון ומוסקבה, תעמוד התוספת על 100 דולר במקום 234 דולר, בטיסות לצפון אמריקה - 200 דולר במקום 332 דולר, ובטיסות למזרח הרחוק ולדרום אפריקה - 200 דולר במקום 412 דולר.

אחרי הורדת מחירי הדלק, וכתוצאה מההוזלה הגורפת של המחירון יוזלו מחירי הטיסות כך לדוגמא יעמוד כעת מחיר כרטיס טיסה לאמסטרדם שהיה עד כה 669 דולר, על 569 דולר. כרטיס לניו יורק, שעלה 1,429 דולר, יוזל ל-1,099 דולר. מחירים חדשים אלה מצטרפים למחירי המבצעים של אל על בהם ניתן להשיג לדוגמא כרטיס טיסה לניו יורק ב-749 דולר, וללונדון ב-549 דולר.

בנוסף תציע אל על במסגרת המחירון החדש מוצרים ומחירים חדשים למגזר העסקי ליעדים ישירים ויעדי המשך.

במסגרת הפניה למגזר העסקי הודיעה החברה על הפחתה של 7%-34% במחירי כרטיסי הטיסה למגזר העסקי בכל המחלקות, וכן על מוצרים חדשים, דוגמת טיסה לצפון אמריקה במחלקת עסקים באמצע השבוע, במחיר הנמוך בכ-25% מהמחיר הרגיל, וכרטיסיה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המאפשרת לעד שני עובדים לרכוש מראש טיסות בהנחה.

בנוסף פונה אל על למגזר הצעירים ומציעה להם כרטיסים במחירים הנמוכים ב-10%-28% לעומת המחירים הנוכחיים, תוך עידוד רכישת כרטיסים ליעדים הפופולרים למטיילים הצעירים.

לדברי מנכ"ל אל על חיים רומנו המחירון החדש מהווה מבחינת החברה צעד אסטרטגי. "בשנים האחרונות נאלצנו לייקר את מחירי הכרטיסים כתוצאה מעלייה הגדולה של מחירי הנפט בעולם, עקב עלייה בתשומות ועקב שחיקת שער הדולר. במהלך כל התקופה חיכינו להתייצבות מחירי הנפט ושער הדולר. בשבועות האחרונים, לאור ההתייצבות במחירי הנפט ובשער הדולר, ולאחר בחינת הירידה בביקושים בתיירות בכל העולם החלטנו על הצעד הרוחבי הזה. לולא היו יורדים מחירי הנפט לא היינו יכולים להוזיל את המחירים והיינו נאלצים לבטל טיסות כדי לא להפסיד. במצב הנוכחי הרווח יהיה כפול. של החברה ושל הנוסע. אנחנו מתחייבים למחירים האלה כל עוד מחירי הנפט ושערי החליפי יישארו פחות או יותר ברמתם כיום".