חברת לוגיה תפקיד בנאמנות את מניותיה בקבוצת "רדיו הבירה"

זאת כדי למנוע בעלויות צולבות עקב עסקת לוגיה-אודי אנג'ל ; בעקבות העסקה מחזיק כעת אנג'ל, מבעלי רשת, ביותר מ-5% ממניות תחנת רדיו אזורית - דבר האסור על בעלים של תחנת טלוויזיה

בעקבות כניסתו של אודי אנג'ל כשותף בחברת לוגיה, תפקיד לוגיה את מניותיה ב"רדיו הבירה" בנאמנות, כך נודע ל"גלובס". הסיבה היא כי אנג'ל, בעל השליטה בזכיינית ערוץ 2 רשת, יכול להחזיק רק ב-5% ממניות של תחנת רדיו אזורית. בעקבות העסקה שבה רכש מניות בלוגיה, אשר זכתה במכרז להפעיל את התחנה האזורית באזור ירושלים, אנג'ל מחזיק בלמעלה מ-5% ממניות הרדיו.

מועצת הרשות השנייה צפויה לדון בהודעה זו שניתנה על-ידי לוגיה, ועל-פי הערכות היא תאשר אותה. ברקע עומדת עתירה שהגישה "רדיו ירושלים" כנגד הרשות, כאשר חלק מהטענות נוגעות לאחזקותיו של אנג'ל.

מרדיו ירושלים נמסר כי "חודשיים לפני המכרז פורסם בכל העיתונים כי עסקת עופר מדיה-לוגיה נסגרה ורק היועץ המשפטי של הרשות החליט לטמון את ראשו בחול, להסתפק בהכחשה עמומה בכתב כי אין עסקה, ולאשר את התמודדות קבוצת רדיו הבירה במכרז למרות שלא עמדה בתנאי הסף. כעת, לאחר שרדיו הבירה זכו במכרז הם 'פתאום' מדווחים על עסקה 'חדשה' שמזכירה באופן מחשיד את העסקה שפורסמה כבר בחודש אוגוסט. וברשות ממהרים להגן על המהלך הלא תקין".

מהרשות השנייה נמסר: "אנו לא מתנהלים בכל הקשור למכרזי הרדיו מעל גבי העיתונות, בפרט כשהדברים מצויים בהליך משפטי". בלוגיה סירבו להגיב.