פרסום למשך שנה יממן 40% מהשיפוץ של בניין ברחוב אבן גבירול בתל אביב

הבית באבן גבירול 68 יכוסה בשילוט חוצות, בתמורה למימון בסך של יותר מ-400 אלף שקל

עוד מודל של win win בתל אביב: אחרי 6 שנים של ניסיונות עקרים לשפץ את אחת החזיתות המורכבות והמוזנחות ביותר ברחוב אבן גבירול בתל אביב, החליטו דיירי הבית באבן גבירול 68 לשתף את חברת ברעם פרסום מקורי בפרויקט, באמצעות מימון השיפוץ עבור פרסום בחזית.

הבניין, בצד הדרום מזרחי של אבן גבירול פינת שדרות דוד המלך, כולל עסקים, משרדי עו"ד, בנק ומכון כושר במרתף (ללא דירות מגורים). מאז 2003 מתקשים דייריו לממן שיפוץ של החזית המוזנחת. כעת, לאחר כ-6 שנים, הצליחו הדיירים להגיע לפתרון המשלב השתתפות בשיפוץ הן של בעלי הנכסים והן של חברת ברעם, שבשליטת גיא ברעם.

מדובר בשיפוץ בעלות של מעל מיליון שקל, לעומת עלות שיפוץ של חצי מיליון שקל לבניינים אחרים באזור. השיפוץ היקר נובע מכך שמדובר בשינוי חזיתות ארכיטקטוני, לרבות חיפוי אלומיניום. בשינוי החזית מעורבים גם אדריכלים ומהנדסים (שיפוץ רגיל מעורבת רק חברת השיפוץ).

חברת ברעם תישא בכ-40% מעלות השיפוץ והיתרה תשולם על ידי דיירי הבניין. בתמורה, תקבל ברעם זכויות פרסום על גבי הבניין למשך שנה.

השיפוץ מבוצע ע"י 2 קבלנים מתמחים שונים ומי שמלווה את הפרויקט מתחילתו ב-2003 הוא ש.מ.מ, גוף הממונה מטעם עיריית תל אביב להכנת מפרטי השיפוץ והפיקוח על ביצועם, בראשו המהנדס משה ממון והאדריכל ג'קי לוי. *