סקר חדש שנערך בארה"ב קובע כי הספורט האולימפי מייצר את הפרסום היעיל ביותר לספונסרים ביחס לשאר מותגי הספורט במדינה.
הסקר, שנערך על-ידי מכון "ליברמן מחקרים עולמיים", מצא כי 4 מתוך 5 נשאלים זוכרים לפחות ספונסר אחד ששיתף פעולה עם המשלחת האולימפית האמריקנית למשחקי בייג'ין 2008. בנוסף, 21% מהנסקרים ציינו כי הם מתכוונים לרכוש מוצר של אחת מנותנות החסות האולימפיות, כאשר רק 11% טענו כי הם יקנו מוצרים שמתפרסמים בליגת הפוטבול האמריקנית (NFL).
תדמית המותג האולימפי תוארה על-ידי 77% מהנשאלים כ"מדהימה" (30% ל-NFL), ותוארה כ"מרגשת" על-ידי 79% מהנשאלים (61% ל-NFL). כמו כן, 57% הגדירו את הענף האולימפי כ"מגניב", כאשר משחקי אסטרים (x-games) קיבלו 56%.
הירשם לניוזלטר והתראות ספורט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.