על פי נתוני המגמה, ברבעון האחרון של שנת 2008 (שלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2008) נרשמה ירידה של 1.5% במחירים קבועים בחישוב שנתי בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, לאחר עלייה של 0.8% בשלושת החודשים יולי-ספטמבר 2008 - כך מדווחת היום (ד') הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
בלמ''ס מדווחים כי מאז מלחמת לבנון השנייה (יולי-אוגוסט 2006) לא נרשמה ירידה במכירות רשתות השיווק.
מדובר בנתון נוסף שפרסמה השבוע הלמ''ס אשר מעיד על ההאטה החריפה בפעילות הכלכלית של המשק. נזכיר כי בייצוא, בייצור התעשייתי ובפדיון במסחר ובשירותים נרשמו ירידות, אם כי חדות, בחודשים האחרונים של 2008.
עם זאת, במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה על פי נתוני המגמה עלייה במחירים קבועים של 1.7% בחישוב שנתי בשלושת החודשים אוקטובר-דצמבר 2008, זאת בהמשך לעלייה של 3.5% בשלושת החודשים יולי-ספטמבר 2008.
נתוני המכירות ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.