רגע לפני הגשת ההצעות למכרז: קבוצה חדשה מתמודדת על אזור הזיכיון של רדיו 99

עפ"י הערכות, רק קבוצה אחת מתמודדת בכל אחד מהאזורים שבהם מתקיימים מכרזי הרדיו האזורי - למעט אזור הזיכיון בו פועלת רדיו 99, שם הוגשו שתי הצעות - האחת של רדיו ללא הפסקה והשנייה של הקבוצה החדשה

רגע לפני הגשת ההצעות במכרזי הרדיו של גל ב' - קבוצה חדשה הצטרפה להתמודדות על אזור הזיכיון של רדיו 99, שכיום מופעל על-ידי רדיו ללא הפסקה. הקבוצה החדשה נמצאת בבעלות משה מנו, גרי ירושלמי, צביקה שפירא ואלי אורגד, מבעלי השליטה ברדיו 99.

היום (ד') בשעות אחר הצהריים היה המועד האחרון להגשת ההצעות למכרזי גל ב' של תחנות הרדיו האזוריות, וזאת לאחר שלפני כחודש רכשו כ-20 קבוצות את מסמכי המכרז.

על-פי הערכות, בשלב זה לכל אחד מאזורי הזיכיון ניגשה קבוצה אחת - זאת למעט אזור הזיכיון בו פועלת רדיו 99, שם הוגשו שתי הצעות - האחת כאמור של "רדיו ללא הפסקה" והשנייה של הקבוצה החדשה.

בתום הגשת ההצעות תבצע הרשות השנייה בדיקה של ניגודי עניינים של חברי המועצה שאמורים להיות חברי ועדת המכרזים, וכן תפרסם את רשימת היועצים הכלכליים ויועצי התוכן למכרז. בשלב זה כבר הומלץ על-ידי חלק מחברי המועצה למנות לתפקידי היועצים בין השאר גם את יאיר אלוני ודני בלוך.

במועצת הרשות השנייה מעוניינים לסיים את הליך מכרזי גל ב' עד לחודש אפריל או לכל המאוחר עד חודש מאי הקרוב.

כזכור, לפני כחודש רכשו כ-20 גופים את המכרזים ל-6 אזורי הזיכיון, רכישות שהכניסו לרשות השנייה כ-200 אלף שקל. אולם, למרות ההיענות הגדולה ברכישת הטפסים, היה צפוי כי בפועל למכרז ייגשו מספר מצומצם של גופים - רובם ככולם אלה המפעילים את התחנות כיום.