מאינד השלימה רכישה עצמית של 10% ממניותיה ומספקת נתונים ראשונים מדו"חות הרבעון הרביעי

החברה הוציאה כ-1.5 מיליון דולר על הרכישה העצמית ; הרבעון הרביעי הסתיים עם הכנסות של 4.6 מיליון דולר בדומה לרבעון הקודם

מאינד CTI מעדכנת היום (ה') את המשקיעים בנוגע להתקדמות תוכנית ה-Buy Back, רכישה עצמית של מניות, ועל הדרך מספקת גם מספר נתונים מהרבעון הרביעי של 2008.

מאינד, ספקית פתרונות בילינג וטיפול בלקוחות, רכשה בחודשים האחרונים 2.1 מיליון מניות של עצמה, שמהוות כ-10% מהון המניות. החברה מציינת היום שלאחר ה-Buy Back, מספר המניות של מאינד נכון לסוף דצמבר עומד על כ-19.5 מיליון.

במקביל, מאינד מדווחת שברבעון הרביעי של השנה ההכנסות שלה הגיעו לכ-4.6 מיליון דולר - בדומה לרבעון הקודם. מכאן שלמרות הירידה הכללית בהוצאות ה-IT בקרב ספקיות התקשורת, מאינד עדיין אינה חווה האטה בעסקיה. הדו"חות יפורסמו ב-18 בפברואר.

מאינד לא מספקת פרטים על השורה התחתונה, אך מציינת שתזרים המזומנים היה חיובי בגובה של כחצי מיליון דולר, ובסוף הרבעון היו בקופתה 9.8 מיליון דולר. מאינד הוציאה כ-1.5 מיליון דולר על הרכישה העצמית של המניות, כלומר רכשה מניות במחיר ממוצע של כ-71 סנט. מחיר השוק הנוכחי הוא 70 סנט למניה, שמשקף למאינד שווי שוק של 15 מיליון דולר.

"החלטנו לעדכן את המשקיעים כי אנחנו חושבים שקרה משהו חשוב בחברה, קנינו בחזרה כ-10% מהמניות", אומרת היום ל"גלובס" יו"ר ומנכ"לית מאינד, מוניקה איזינגר, ומציינת שהחברה תשקול להמשיך במהלכי Buy Back בעתיד.

לצד העדכונים הללו, מאינד גם מדווחת היום על כך שבבוררות שלה בנוגע לתיק ה-ARS שלה עדיין אין חדש. מאינד טוענת שההשקעה בניירות ערך אלו, שבוצעה דרך קרדיט סוויס, בוצעה בניגוד להנחיות שהעבירה לבנק. שימוע בעניין נקבע לחודש יוני 2009.