תפרון ביצעה איחוד הון אך עקב תקלה של הבורסה המהלך לא עודכן; היום לא היה מסחר במניה

תפרון ביצעה את איחוד ההון כדי לעמוד בתנאי הסף להמשך מסחר בבורסת ניו יורק, אולם בינתיים היא הגישה בקשה להירשם למסחר דווקא בנאסד"ק

מי שרצה לקנות או למכור היום (ה') מניות של תפרון בבורסה של תל-אביב, נאלץ לוותר על הרעיון. בהודעה שפרסמה היום הבורסה נכתב, כי עקב תקלה לא עודכן היום מהלך איחוד ההון (ספליט הפוך), שהחברה הודיעה על השלמתו שלשום. המסחר במניות תפרון בבורסה המקומית יחודש רק ביום ראשון.

במסגרת איחוד ההון, כל עשר מניות של תפרון מאוחדות למניה אחת. תפרון דיווחה לפני מספר שבועות על איחוד ההון ובעלי המניות שלה אישרו אותו. המהלך נועד להביא את מחיר המניה אל מעל לרף של דולר אחד, על מנת שהחברה תוכל להמשיך ולעמוד בתנאי המסחר של בורסת ניו יורק (NYSE).

אלא שמאז, מניות תפרון כבר הועברו למסחר מעבר לדלפק (רשימת הבולטין בורד), וכעת לתפרון אין כוונה לחזור להיסחר בבורסת ניו יורק. החברה דיווחה על כך שהגישה בקשה לרישום מניותיה למסחר ברשימה המשנית של הנאסד"ק, הקפיטל מרקט, והיא מחכה לאישור על כך. נזכיר, שבניגוד לבורסת ניו יורק, בנאסד"ק החליטו לאחרונה שלא לאכוף את תנאי מחיר הסף על החברות הנסחרות בו.

תפרון מנוהלת על-ידי עדי ליבנה, והיא החברה עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק בגדי ספורט, הלבשה תחתונה ובגדי ים בטכנולוגיית אל-תפר. בעלי השליטה בתפרון הם קרן פימי שבשליטת ישי דוידי, ומבטח שמיר שבשליטת מאיר שמיר. שווי השוק של החברה עומד היום על 6 מיליון דולר בלבד.