שטראוס מגיבה למיתון: מחזירה את הלבן למדף

משיקה מארז לבן קטיפתי במארז של 6 יחידות, ותפתח בסדרת מבצעים בנקודות המכירה ; שטראוס פעלה עד כה עם לבן תחת המותג יטבתה, ולמעשה מדובר במותג שיתחרה במותג אחר שלה באותה קטגוריה

קבוצת שטראוס פותחת את השנה האזרחית עם חדשנות, אבל לא פחות חשוב מכך עם היערכות למיתון. הקבוצה תשיק השבוע מארז לבן קטיפתי במארז של 6 יחידות, תחת המותג שטראוס. יצויין כי שטראוס פעלה עד כה עם לבן תחת המותג יטבתה, ולמעשה מדובר במותג שיתחרה במותג אחר שלה באותו סגמנט.

לדברי מנכ"ל חטיבת בריאות ואיכות חיים בשטראוס, מישל בן-וייס, ההחלטה להשיק לבן באה בעקבות המיתון וכי מדובר במוצר ייעודי לתקופה הכלכלית הנוכחית. באשר לקניבליזציה שעשוי המותג לעורר למכירות המותג יטבתה, אומר בן-וייס, כי הקבוצה תפעל במקביל עם שני המותגים וכי "בחרנו להשיק לבן קטיפתי כדי להעשיר את סל ההצעות שלנו לצרכנים בתקופת מיתון. הנתח הכספי של יטבתה הוא 5%".

לדבריו, היערכות הקבוצה למיתון גם כוללת "הצעות בעלות ערך לצרכן בנקודת המכירה כמו מבצעי 'קנה קבל' וכדומה".

חטיבת בריאות ואיכות חיים חתמה את 2008 עם מחזור של כ-2.1 מיליארד שקל.

פרט ללבן, שטראוס משיקה השבוע סדרת מעדנים בת שלוש שכבות, על בסיס יוגורט. כמו כן, החברה משיקה קרם גבינה עם פירות יער וכן סדרת ארוחות רביולי חדשה.

יצויין כי שטראוס החלה בימים האחרונים בתהליך החלפת אריזות המוצרים כאשר באריזות החדשות בולט מותג התאגיד שטראוס, שנוסף גם למותג דנונה.