משרד עו"ד ויינרוט: הבקשה לבטל את זכייתי במכרז עמידר נועדה לשרת יצרי נקם ושנאה

משרד עוה"ד ליאור עמידור ושות' ביקש מביהמ"ש להצהיר כי הצעתו של משרד ויינרוט פסולה וזכייתו במכרז עמידר בטלה, זאת בטענה כי משרד ויינרוט הטעה את ועדת המכרזים והצעתו לא עמדה בתנאי הסף במכרז

משרד עוה"ד ד"ר יעקב ויינרוט ושות' טוען כי בקשתו של משרד עוה"ד ליאור עמידור ושות' למתן צו ביניים נגד זכייתו במכרז למינוי יועץ משפטי של חברת עמידר "נועדה לשרת יצרי נקם ושנאה רושפת".

משרד עמידור ביקש מבית המשפט להצהיר כי הצעתו של משרד ויינרוט פסולה וזכייתו במכרז בטלה. זאת, בטענה כי משרד ויינרוט הטעה את ועדת המכרזים והצעתו לא עמדה בתנאי הסף במכרז. לדבריו, בתנאי הסף נקבע שבמכרז רשאי להשתתף משרד עו"ד אחד, וכי למשרד זה יהיה את הניסיון הנדרש. ואולם לטענתו, משרד ויינרוט, הנעדר את הניסיון הנדרש במכרז, השתתף במכרז יחד עם עו"ד משה רז-כהן, הבעלים של משרד רז-כהן ושות', כדי לענות על תנאי הניסיון. זאת, למרות שמדובר בשני משרדים נפרדים.

לדברי משרד עמידור, בהצעה של ויינרוט נרשם כי המשרד ועו"ד רז-כהן מצויים בהליכי מיזוג, וכך חברי ועדת המכרזים הבינו כי עו"ד רז-כהן הינו שותף חדש במשרד ויינרוט.

משרד ויינרוט טוען בתגובה כי משרד עמידור מבקש להשתמש בבית המשפט כדי לפגוע בשותפו לשעבר, עו"ד רז-כהן, ביניהם שורר סכסוך מר בנוגע לשותפות רז-כהן-עמידור ושות', שהתפרקה לפני מספר חודשים. לדבריו, "בלהיטות של משרד עמידור לפגוע בשותפו לשעבר הוא נטל לעצמו את החירום להכפיש גם את משרד ויינרוט, הנמצא בתהליכי מיזוג ושיתוף פעולה נרחב עם משרד רז-כהן".

משרד ויינרוט מדגיש כי הבחירה בו נעשתה פה אחד ואין כל עילה לפסול אותה. לטענתו, משרד עמידור אינו יכול להיבחר כזוכה במכרז בשל הניסיון החמור של עמידר עימו וניגודי אינטרסים. (עת"מ 1066/09).