סלקום בונה על הגדלת ההכנסות מתוכן סלולרי: משיקה חנות מוזיקה וירטואלית

גלובס tvבשלב הראשון חשפה סלקום את ההפקות שיושקו בקרוב, בהן סדרה מאויירת על להקת תיסלם וחיי כוכבי הלהקה וכן הפקה בסגנון "האח הגדול" בכיכובה של דנה אינטרנשיונל

חברת סלקום חשפה היום (ב') את מהלך התוכן החדש שלה שמבטא עליית מדרגה ושדרוג של פעילות המוזיקה שלה לכיוון הבידור בכלל ובידור ישראלי בפרט. החברה מתכוונת להיכנס להשקעות בהפקות שמיועדות בראש ובראשונה למשתמשי הסלולר והשנה היא תשקיע ב-10 הפקות מקור כאלה.

בשלב הראשון חשפה סלקום את ההפקות שיושקו בקרוב, בהן סדרה מאויירת על להקת תיסלם וחיי כוכבי הלהקה וכן הפקה בסגנון "האח הגדול" בכיכובה של דנה אינטרנשיונל. מטרת מהלך התוכן החדש של סלקום בראש ובראשונה היא להגדיל את ההכנסות מתוכן ולהביא לכך שבתוך שנה וחצי ההכנסה למנוי מתוכן תהיה זהה לזו של פרטנר .

סלקום הציבה לעצמה יעד אגרסיבי מאוד בנושא התוכן והיא בהחלט משדרת רצינות בהשגת המטרה. במקביל, מעלה סלקום בשבוע הקרוב אתר תוכן חדש שבו היא תציע ספריית מוזיקה מתקדמת עם עשרות אלפי כותרים ותציע גם אפליקציות חדשות רבות. הדגש מבחינתה יהיה על הגברת השימוש בסלולר והתמקדות בעולם האפליקציות וזאת בניגוד למתחרתה פרטנר שהעדיפה לפנות לכיוונים נוספים כמו ה-VOD באינטרנט.

במקביל, מפסיקה סלקום את פעילותו של אתר האינטרנט היפ, שהקימה לפני כשנתיים והוא יתכנס לאתר התוכן החדש ויחדל מלפעול בצורה עצמאית. לטענת סלקום, ההצלחה של אתר היפ היתה מוגבלת אך הוא תרם לה רבות בכל הקשור להבנה של עולם האינטרנט והיא אינה מצטערת על ההשקעה בו.

תיסלם