לברון ממשיך לעשות את העבודה

מבדיקה של ה"ספורט ביזנס ג'ורנל" עולה כי קליבלנד קבאלירס היא קבוצת ה-NBA הנצפית ביותר בארה"ב בערוצים מקומיים, עם רייטינג של 7.7% באוהיו ; ההורנטס רשמו עלייה של 214% ברייטינג לעומת אשתקד

הרייטינג של שידורי ה-NBA בערוצים המקומיים בארה"ב עלה ב-11.7% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כך עולה מבדיקה שערך ה"ספורט ביזנס ג'ורנל", שנתוניה נכונים ל-11 בינואר 2009. בהגדרה של ערוצים מקומיים נכללים ערוצים המשדרים רק במדינה אחת, ולא בכל החוף המזרחי או המערבי, או בפריסה ארצית.

הקבוצה הכי פופולארית, לראשונה ב-39 שנותיה, היא קליבלנד קבאלירס, שהרייטינג הממוצע של משחקיה ב"פוקס ספורטס אוהיו" הגיע ל-7.7% - עלייה של 130% לעומת אשתקד.

הקבוצות הכי פחות פופולאריות במדינות שלהן הן שארלוט בובקאטס ולוס אנג'לס קליפרס, עם רייטינג של 0.5% בלבד. עם זאת, בהתחשב בגודל היחסי של לוס אנג'לס, כמות בתי האב שבהם צופים במשחקי הקליפרס עולה על זו של הבובקאטס.

הקבוצה שרשמה את העלייה הגדולה ביותר היא ניו אורלינס הורנטס, עם עלייה של 214% לרייטינג ממוצע של 2.6%. הירידה הגדולה ביותר נרשמה אצל גולדן סטייט ווריירס, עם צניחה של 36% ברייטינג המקומי ל-1.5% בלבד.

האלופה, בוסטון סלטיקס, רשמה עלייה קלה של 2.2% ל-3.7 אחוזי צפייה, וסגניתה לוס אנג'לס לייקרס עלתה ב-23.5% לרייטינג של 4.2%.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט