סטדימד השלימה גיוס של 2 מיליון דולר מקרן סמסון

חברת הסטארט-אפ לציוד רפואי, שפיתחה משאבה המוצמדת לגוף ומשמשת להזרקה רציפה של תרופות לגוף, גייסה מאז הקמתה כ-3 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ לציוד רפואי SteadyMed השלימה סבב גיוס ראשון בהיקף של 2 מיליון דולר. הכסף גויס מקרן Samson Ventures, שמשמשת כזרוע השקעות של חברת Becker האמריקנית, המספקת ייעוץ בעבודה מול ה-FDA. הגיוס מעמיד את סך הכספים שגייסה החברה מאז הקמתה על כ-3 מיליון דולר.

סטדימד הוקמה בשנת 2005 ופעלה במסגרת חממת רד-ביומד, של קבוצת רד. את החברה הקימו יוסי אלדר, לשעבר ב-VersaMed, שמשמש כמנכ"ל; איאן סלומון, גידי כהנא ואמיר גינוסר. סטדימד פיתחה משאבה המוצמדת לגוף ומשמשת להזרקה רציפה של תרופות לגוף. ייחודה הוא בצורתה השטוחה ובניהול המבוקר של מתן תרופות כדי לוודא פיזור מתאים של התרופה לאורך שעות היום. על-פי נתוני חברת המחקר IVC, החברה נמצאת כרגע בשלבי ניסוי קליני.

מלבד קרן סמסון וחממת רד, השקיעו בחברה גם יהודה זיסאפל וערי סטימצקי. לפחות במקרה של סטימצקי, מדובר במשקיע בעל שיעורי הצלחה בולטים, ואין הכוונה לרשת הספרים שהקים ומכר ב-2005 לקרן מרקסטון. בין החברות בהן השקיע ישנן כמה הצלחות בולטות, בהן מטאלינק, מובילאיי, מיראביליס ואתר הסחר האלקטרוני הבריטי QXL.