טוטו ווינר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-490 אלף דולר

נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר

פרסום OFFLINE

כל החמישייה הפותחת בטבלת הפרסום OFFLINE התחלפה השבוע, למעט סופר-פארם שממשיכה לחגוג עם מבצע HAPPY SALE.

1. טוטו ווינר - 489,585 דולר

טוטו ווינר חוגגים 40 שנה לקידום הספורט בישראל, עם קמפיין באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.

2. פועלים אקספרס - 485,335 דולר

בנק הפועלים משיק סניפי אקספרס, עם קמפיין באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

3. ויסוצקי - 379,524 דולר

ויסוצקי מציגים את הטעמים שלהם בקמפיין בכיכובו של אלי יצפאן, באמצעות יהושע TBWA.

4. שירותי בריאות כללית - 312,425 דולר

הכללית מעלה קמפיין תחת הסיסמה "אלפי משפחות עברו כבר לכללית", באמצעות ראובני-פרידן.

5. סופר-פארם - 287,502 דולר

סופר-פארם מעלה לשבוע נוסף את הקמפיין למבצע HAPPY SALE, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

פרסום ONLINE

נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט.

1. נטוויז'ן 013 - אינטרנט 201,051 דולר

נטוויז'ן 013 במקום הראשון בטבלת הפרסום באינטרנט, עם קמפיין מאסיבי באמצעות גיתם BBDO.

2. פועלים אקספרס - 90,064 דולר

פועלים במקום השני גם בטבלת הפרסום באינטרנט, עם קמפיין לסניפי האקספרס באמצעות גריי אינטראקטיב.

3. סלקום - 84,685 דולר

סלקום מתמקמת במקום השלישי בטבלת הפרסום באינטרנט, עם קמפיין "המרוץ הגדול לנוקיה" באמצעות מקאן-אריקסון.

4. המכללה למינהל - 80,196 דולר

המכללה למינהל מעלה קמפיין אינטרנט ליום הפתוח ולנטוורקינג, באמצעות מקאן דיגיטל.

5. בייגל בייגל נשנושים - 70,255 דולר

בייגל בייגל סוגרת את טבלת הפרסום באינטרנט, עם קמפיין לנשנושים באמצעות סאצ'י של באומן-בר-ריבנאי.

* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.