פרסום OFFLINE כל החמישייה הפותחת בטבלת הפרסום OFFLINE התחלפה השבוע, למעט סופר-פארם שממשיכה לחגוג עם מבצע HAPPY SALE.
1. טוטו ווינר - 489,585 דולר
טוטו ווינר חוגגים 40 שנה לקידום הספורט בישראל, עם קמפיין באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.
2. פועלים אקספרס - 485,335 דולר
בנק הפועלים משיק סניפי אקספרס, עם קמפיין באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.
3. ויסוצקי - 379,524 דולר
ויסוצקי מציגים את הטעמים שלהם בקמפיין בכיכובו של אלי יצפאן, באמצעות יהושע TBWA.
4. שירותי בריאות כללית - 312,425 דולר
הכללית מעלה קמפיין תחת הסיסמה "אלפי משפחות עברו כבר לכללית", באמצעות ראובני-פרידן.
5. סופר-פארם - 287,502 דולר
סופר-פארם מעלה לשבוע נוסף את הקמפיין למבצע HAPPY SALE, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
פרסום ONLINE
נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט.
1. נטוויז'ן 013 - אינטרנט 201,051 דולר
נטוויז'ן 013 במקום הראשון בטבלת הפרסום באינטרנט, עם קמפיין מאסיבי באמצעות גיתם BBDO.
2. פועלים אקספרס - 90,064 דולר
פועלים במקום השני גם בטבלת הפרסום באינטרנט, עם קמפיין לסניפי האקספרס באמצעות גריי אינטראקטיב.
3. סלקום - 84,685 דולר
סלקום מתמקמת במקום השלישי בטבלת הפרסום באינטרנט, עם קמפיין "המרוץ הגדול לנוקיה" באמצעות מקאן-אריקסון.
4. המכללה למינהל - 80,196 דולר
המכללה למינהל מעלה קמפיין אינטרנט ליום הפתוח ולנטוורקינג, באמצעות מקאן דיגיטל.
5. בייגל בייגל נשנושים - 70,255 דולר
בייגל בייגל סוגרת את טבלת הפרסום באינטרנט, עם קמפיין לנשנושים באמצעות סאצ'י של באומן-בר-ריבנאי.
* הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.