רווחיה של אלטריה נפלו ברבעון הרביעי ב-69% ל-679 מיליון דולר - אך עמדו בצפי האלניסטים

הכנסותיה של יצרנית הסיגריות המזוהה עם מותג המרלבורו עלו ב-3% והסתכמו ב-4.65 מיליארד דולר ; הרווחים ברבעון המקביל אשתקד ( 2.19 מיליארד ד') כללו את החטיבה הבינלאומית המאוחדת של פיליפ מוריס, שפוצלה לשניים

יצרנית הסיגריות האמריקנית, אלטריה , המזוהה עם מותג הסיגריות מרלבורו, פירסמה היום (ה') לפני פתיחת המסחר בוול סטריט את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של 2009.

רווחיה של אלטריה נפלו ברבעון ב-69% והסתכמו ב-679 מיליון דולר, שהם 33 סנט למניה, זאת לעומת רווח של 2.19 מיליארד דולר, שהם 1.03 דולר למניה, ברבעון הרביעי של 2007, בהם נכללו רווחים מהחטיבה הבינלאומית המאוחדת של פיליפ מוריס, שפוצלה לשניים.

בניכוי ההוצאות הקשורות לפיצול חטיבת פיליפ מוריס, אלטריה הרוויחה 37 סנט למניה, בהתאם לצפי האנליסטים בוול סטריט.

הרווחים מפעילות שוטפת של החברה עלו ב-5.7%. הכנסותיה של אלטריה עלו ב-3% והסתכמו ב-4.65 מיליארד דולר, לעומת הכנסות של 4.53 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד, ולעומת צפי האנליסטים שחזה לה הכנסות של 3.87 מיליארד דולר.