עובדי מס הכנסה מאיימים להשבית את פעילות מוקד הפיצויים לנפגעי הדרום

זאת בטענה כי האוצר חזר בו מהסיכום עימם לתוספת שכר כוללת של 27 מיליון שקל ; האוצר: "עובדי מס הכנסה מנצלים את מצוקת תושבי הדרום להשגת שיפור בתנאי שכרם; התנהלות זו מקוממת ואינה ראויה לתגובה"

עובדי מס הכנסה מאיימים להשבית את פעילות מוקד הפיצויים לנפגעי הדרום, בטענה כי האוצר חזר בו מהסיכום עימם. מועצת הוועד של עובדי מס הכנסה מתכנסת ביום א' הקרוב, כדי להחליט על צעדיהם לנוכח מה שהם מכנים "נסיגת האוצר מעמדותיו".

באחרונה הושג סיכום בין הוועד לבין האוצר על תוספת שכר גלובלית של 27 מיליון שקל, שתחולק בין 3,200 העובדים. אלא שלטענת יו"ר ועד העובדים, טלחום פרידלוב, "האוצר בא כעת וטוען כי הכסף הזה כולל את עלויות המעביד. מדובר בסכום משמעותי".

לטענת פרידלוב, למרות שהסיכום לא דיבר על כך שהסכום כולל את עלויות המעביד, הוא הציע לאוצר כי העובדים והאוצר יספגו את ההפרש שווה בשווה. לטענתו, הצעתו נדחתה.

לדברי פרידלוב, "אני אוהב את הארץ הזו, ואני כואב את הכאב של תושבי הדרום, אבל אני צריך גם לחשוב על העובדים שלי. העובדים שלי עכשיו קורסים מעומס עבודה. לא יכול להיות דבר כזה, שהאוצר מסכם משהו, ואחר-כך חוזר בו. הם פשוט דוחפים אותנו לנקוט בצעדים".

מהאוצר נמסר בתגובה: "עובדי מס הכנסה מנצלים את מצוקת תושבי הדרום להשגת שיפור בתנאי שכרם. התנהלות זו מקוממת ואינה ראויה לתגובה".