סמנכ"ל השיווק של סלקום: "הגישה של הגן הסגור בפורטלים הסלולריים הולכת ונעלמת"

סלקום העלתה היום את האתר החדש שלה, שאמור להוות צינור חשוב לשירותי הערך המוסף החדשים של החברה ; האתר החדש כולל 4 אזורים: חנות, שירות, תוכן ו"מה חדש" - אזור המבצעים והמידע השיווקי ללקוחות

חברת סלקום העלתה היום (א') את האתר החדש שלה, שאמור להוות צינור חשוב לשירותי הערך המוסף החדשים של החברה. האתר החדש כולל בתוכו אפליקציות חדשות ועולם תוכן עשיר, שניכר שהושקעה בו עבודה רבה מאד.

לדברי החברה, האתר החדש כולל 4 אזורים: חנות, שירות, תוכן ו"מה חדש" - אזור המבצעים והמידע השיווקי ללקוחות סלקום. כמו כן, הוקם באתר אזור ייעודי ללקוחות עסקיים ואתרים בשפות הרוסית והערבית.

הפרויקט כלל בנייה מחדש של התהליכים והשירותים הניתנים לביצוע מול הלקוח, פיתוח פלטפורמות חדשות ובנייה מחדש של ממשק המשתמש.

לדברי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, "אני רואה בבית של המוסיקה הישראלית את ערוץ ההפצה החשוב ביותר לאמנים ואת אחד ממקורות ההכנסה המשמעותיים עבורם בשוק המוסיקה העכשווי. אנו מציעים היום את המרכז הדיגיטלי הנרחב ביותר בישראל למוסיקה הישראלית".

לדבריו, "כבר בשנת 2005 היינו ראשונים בשוק לשים את המוסיקה באג'נדה המרכזית של פעילות החברה, והיום - בשנת 2009 - אנחנו ממשיכים ומחזקים את מקומה של המוסיקה והיצירה הישראלית בקרב לקוחותינו ושוק התקשורת בכלל".

כהן הוסיף: "חתמנו הסכמים עם כל ספקי התוכן המרכזיים בעולם המוסיקה בארץ ובעולם, כאשר הדגש ששמנו היה על מוסיקה ישראלית כתחום תוכן שלא קיבל מענה עד עתה בהורדה למחשב ולסלולר. הקטלוג של סלקום היום הינו הקטלוג הגדול ביותר של מוסיקה ישראלית שניתן לרכישה בצורה חוקית גם למחשב וגם לסלולר".

האתר החדש של סלקום כולל חנות מכר ייחודית, ומציע הנחת אינטרנט של 10%, הצטרפות ושינוי תוכניות תעריפים, מכירת אביזרים ועוד. האתר מציע שירים ישראלים למכירה למחשב ולסלולר וכולל מגוון מוסיקה ישראלית רחב, ומאפשר שירות לקוחות טכני מקוון להפעלת מכשירים והדגמת תפעול מכשירים בסרטוני וידאו קצרים, מידע ותעריפים סלקום חו"ל כולל התקנת שירותים עצמאית.

כהן אמר עוד: "הגישה של 'גן סגור' בפורטלים הסלולריים הולכת ונעלמת מהעולם. היום פורטל ה-wap החדש שלנו הינו שלב נוסף ל'גן פתוח', שבו כל לקוח יוכל להוסיף את האפליקציות שהוא מעדיף בצורה נוחה באמצעות אתר סלקום או הפורטל הסלולרי. אנו מזמינים את המפתחים ואת חברות הסטארט-אפ להוסיף אפליקציות לאזור 'סלקום קליק' ולקחת חלק במהפכת המדיה הניידת".