סלקום זכתה במכרז מהגדולים ביותר בשוק: תספק שירותי סלולר לתעשייה האווירית

בשלב ראשון תספק 15 אלף מכשירים רק לעובדים; בצירוף המשפחות מדובר במכרז שיכול להכפיל את עצמו ; התעשייה האווירית עשויה לערוך מכרז גם על מחירי השיחות בטלפוניה הנייחת, וסלקום צפויה להתמודד גם בו

חברת סלקום זכתה שוב במכרז על שירותי הסלולר בתעשייה האווירית. במכרז התמודדה סלקום מול פרטנר כאשר פלאפון החליטה לסגת מהמכרז בשל הדרישות הראשוניות שלו.

מדובר במכרז סלולר ענק במונחים ישראליים והיקפו מוערך בכ-15 אלף מכשירים רק עבור העובדים. בצירוף המשפחות מדובר במכרז שיכול להכפיל את עצמו.

אין פרטים מדוייקים על היקף הזכייה כיוון שהצדדים מסרבים לגלות מה היה המחיר הזוכה לדקת שיחה, אך על פי הערכות בשוק מדובר במחירים שבין 15-20 אג' לדקה. התעשייה האווירית רצתה בשלב הראשון של המכרז להציע מחירי מינימום של 15 אג' ולהתחיל את המכרז מנקודה זו, אולם החברות סירבו והיא נאלצה לחזור בה.

קדם למכרז, איום של חברת פרטנר בהליכים משפטיים נגד התעשייה האווירית שראשיה רצו להאריך את ההסכם עם סלקום ללא מכרז. סלקום מספקת מכשירים לעובדי התעשייה האווירית מזה שנים ארוכות ומדובר ביחסים מאד הדוקים שבין שני הגופים. התעשייה האווירית עשויה לערוך מכרז גם על מחירי השיחות בטלפוניה הנייחת וסלקום צפויה להתמודד גם בו. במסגרת הזכייה סלקום תשדרג את המכשירים לכל העובדים.