4 קבוצות ב-5 שנים בפרמיירליג: טל בן-חיים מצטרף לסנדרלנד

אחרי בולטון, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, תחנה נוספת לבלם הישראלי בממלכה: חתם רשמית בקבוצה מצפון מזרח אנגליה, ובתום 4 חודשי ההשאלה יחזור לסיטי ; "היה לי חסר לשחק, אני עדיין יכול להתפתח"

טל בן-חיים רק בן 26, אבל שחקן הכדורגל הישראלי יכול כבר להתפאר ברקורד מרשים בליגה האנגלית. הבלם חתם היום (ב') רשמית בסנדרלנד, אליה יעבור בהשאלה לחצי שנה ממנצ'סטר סיטי. הקבוצה מצפון מזרח אנגליה תהיה הרביעית בחמש שנים בפרמיירליג שאת מדיה ילבש בן חיים.

סיטי רכשה את בן-חיים בקיץ האחרון עבור כ-6.4 מיליון אירו, אבל הוא לא הצליח להרשים ורשם רק תשע הופעות בהרכב הפותח, ולכן החליטו בסיטיזנס להשאיל אותו.

ב-2004/05 הגיע בן-חיים לראשונה לאנגליה, כאשר נרכש ממכבי ת"א על-ידי בולטון בתמורה לכ-225 אלף אירו. בתחילת העונה הקודמת הוא עבר לצ'לסי בהעברה חופשית, וקיבל לא מעט דקות כשז'וזה מוריניו אימן את הקבוצה, אך מעמדו הידרדר כשאברם גרנט מונה במקומו של הפורטוגלי.

בן-חיים אמר היום לאתר ספורט 5 לאחר החתימה בסנדרלנד: "מגרש האימונים של הקבוצה לא נופל מזה של צ'לסי, ואני מרוצה מהארגון ומהיחס. הייתה לי שיחה עם המנג'ר, יש פה שחקנים טובים שרוצים לעבוד קשה ולהצליח. כשיש לך כזו דאגה מסביב קל לך להתרכז במגרש. היה לי חסר לשחק, וזה גיל בו אני עדיין יכול להתפתח. באתי רק לארבעה חודשים אבל אני רוצה לעשות את המקסימום".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט