הושק הרכב של שרי הממשלה הבאה: סקודה סופרב החדשה

המכונית תוצע כבר ממחיר של 158 אלף שקל אולם השרים שיבחרו בה יקבלו רק את הגרסה המפוארת עם 260 כ"ס והנעה כפולה-קבועה שמחירה כ-230 אלף שקל

[להרשמה לניוזלטר רכב]

חברת צ'מפיון משיקה היום רשמית את השיווק של הדור החדש של הסקודה "סופרב" (SUPERB). המכונית תשמש כאחת משתי המכוניות של שרי הממשלה הבאה, לצד האאודי A6, ויוכלו להצטייד בה גם שרים חדשים וגם שרים, שכבר הצטיידו בדור הקודם של המכונית היוצאת, בכפוף לשיקולי מינהל הרכב.

סקודה סופרב

הסופרב הנוכחית שומרת על ממדים דומים לקודמתה אם כי בסיס הגלגלים שלה מעט קצר יותר. היא מציעה דלת אחורית מעניינת, שניתן לפתוח אותה כמכסה תא מטען מקובל של מכונית ארבע דלתות או ביחידה אחת עם החלון האחורי כמו במכונית האצ'בק. יש לה תא נוסעים איכותי ומפואר יותר משל הדגם היוצא, 7 עד 9 כריות אוויר בהתאם לרמת הגימור, פנסי קסנון, מערכת שמעט מתקדמת עם עשרה רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת ועוד.

סקודה סופרב

המכונית תשווק בישראל במספר דגמים החל ממנוע מנוע בנזין 1.8 ליטר עם מגדש טורבו בהספק של 160 כ"ס, שמשודך לתיבת DSG בת 7 הילוכים. מחיר הגרסה ינוע בין 158 ל-173 אלף שקל. יוצע גם מנוע טורבו-דיזל בהספק 170 כ"ס עם תיבת DSG במחיר שמתחיל ב-182 אלף שקל.

סקודה סופרב

אולם, שרי הממשלה יצוידו על פי תנאי המכרז רק בגרסה הבכירה, שמצוידת במנוע V6 בנפח 3.6 ליטר, שמייצר 260 כ"ס. הגרסה הזו מגיע כסטנדרט עם הנעה כפולה קבועה ונהגי השרים ישמחו לדעת, שהיא מסוגלת לזנק מאפס למאה ב-6.5 שניות ולהגיע על כביש 1 ל-250 קמ"ש. ולמתעניינים: פליטת ה-CO2 שלה גבוהה ב-30% מזו של גרסת ה-1.8 טורבו. המכונית משווקת רק עם ריפוד עור ורמת גימור מפוארת במחיר של כ-230 אלף שקל.