סופרבול והימורים? כבר לא מה שחשבתם

המשבר הכלכלי פוגע גם בתעשיית ההימורים: ההכנסות בנבאדה מהימורים על הסופרבול הסתכמו ב-81.5 מיליון דולר - הנתון הנמוך מזה 5 שנים ; גם בעונה הרגילה של ה-NFL נרשמה ירידה של 5%-7% לעומת העונה הקודמת

הסופרבול ששוחק ביום ראשון היה אמנם השידור הטלוויזיוני השלישי הכי נצפה אי פעם בארה"ב, אבל הוא ייזכר כאכזבה גדולה לבתי ההימורים בנבאדה שמתחילים להרגיש גם הם את המשבר הכלכלי. 176 בתי ההימורים בנבאדה רשמו הכנסה של 81.5 מיליון דולר מהמשחק ביום ראשון בין פיטסבורג סטילרס לאריזונה קרדינלס - הנתון הנמוך ביותר מאז הסופרבול של 2004, וירידה של 11% לעומת ההכנסות של הסופרבול ב-2008.

הבשורות הטובות השנה הן שלהבדיל מהסופרבול של 2008, אז רשמו בתי ההימורים הפסד של 2.5 מיליון דולר, השנה הרווח הסתכם ב-6.7 מיליון דולר.

בכל ארבעת הסופרבולים הקודמים רשמו בתי ההימורים הכנסה של לפחות 90 מיליון דולר, כאשר הכנסת השיא בכל הזמנים עומדת על 94.5 מיליון דולר, ונרשמה בסופרבול של 2006 בין פיטסבורג סטילרס לסיאטל סיהוקס.

הירידה בהכנסות של בתי ההימורים בנבאדה מהסופרבול היא המשך לתופעה כוללת בירידה מהכנסות מהימורים. בנבאדה מדווחים על ירידה של בין 5% ל-7% מהכנסות על הימורים העונה על משחקי ה-NFL.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט